Jess!! Ekaa kertaa kävi niin, että kävelin kauppareissulla pikkuisen vauvan ohi

Vierailija

enkä edes huomannut tätä vauvaa! Tytär huomautti minulle "Katso äiti kuinka söpö vauva!" ja sitten vasta havaitsin vauvan. Olen siis lopullisesti ohittanut vauvavaiheen... Ah kuinka ihanaa.

Omia lapsia on neljä, nuorin täyttää pian 3v ja tämä katras totisesti piisaa meille, joten hyvä vain kun ei enää tarvitse haikailla muiden vauvojen perään.

Kommentit (6)

Vierailija

tuo, etten tykännyt muiden vauvoista tai lapsista kuin omistani. Nykyään tykkään, en tosin ihan kaikista.

Ja Ap, minä kyllä ihastelen kaikki vauvat kaupassa, vaikka oma lapsiluku onkin jo täynnä... ;-) Huoh, mun kanssani.

T. Viiden äiti

Vierailija

Sen jälkeen muiden vauvat ei ole oikein kiinnostaneet. Ystävieni ja tuttujeni vauvat haluan nähdä kerran saadakseni selville, onko vaalea/tumma, onko enemmän isin/äidin näköinen ja sukupuoli. Sen jälkeen se vauva/lapsi itsessään ei pahemmin kiinnosta, lähinnä kivaa on kuulla kuulumisia eri asioista, kuten arjen sujuminen, vanhempien jaksaminen ja terveenä pysyminen. En minä haluaisi kenenkään vauvaa hoitaa tai pitää sylissä :(. Enkä oikein koe kenenkään muun vauvaa erityisen suloisena :(

Oikeastaan olen muutoinkin "kauhukseni" huomannut, etten oikein edes tykkää muiden lapsista. Omia vain rakastan enemmän kuin mitään muuta. Onko muilla samanlaisia tuntemuksia? Harmittaa kun olen tällainen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat