Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkos tää teistä ihan normaalia ja ok käytöstä?

Vierailija

Tapasin netissä miehen. Alusta saakka vaihdeltiin pitkiä viestejä ja soiteltiin, istuttiin illat mesessä. Mies vaikutti fiksulta, oli yliopistokoulutukset ja vaativa ammatti. Isäkin se oli, joten senkin puolesta vaikutti aikuiselta ja asialliselta.

Muutamien viikkojen tutustumisen jälkeen mies ehdotti tapaamista.

Tavattiin. Kaikki meni ok. Mies oli herrasmies. Hiukan kyllä ihmettelin, kun siinä keskusteltiin kaikkea maan ja taivaan väliltä ja välillä mies hermostui jostain mun mielipiteestä niin että ääni kohos korkeuksiin.. ajattelin vain että ehkä se on hänen tapansa vain. Yhdessä kohtaa herkitysin, kun kerroin eräästä kipeästä asiasta ja kyyneleet kihosivat silmiini. Olen aivan varma, että siinä vaiheessa tää mies virnisti. Hymyili hetken oikein leveästi eikä edes peitellyt sitä. Olin niin tunnekuohussa, että en sitten siihen reagoinut mitenkään ja jälkikäteen ajattelin että ehkä mä vaan kuvittelin.

No. Kun erottiin niin sanoi että oli mukavaa ja ois kiva tavata uudelleen jne.

Meni pari viikkoa, kun tää mies sitten ilmoitti että on alkanut tapailemaan jotain toista naista. Sanoin sitten että ok, eihän asialle mitään voi ja kiva kun kerroit kuitenkin.

Meni päivä, kaksi.

Mies otti uudelleen yhteyttä.

Alkoi kertomaan miten on onnensa kukkuloilla. Rakastunut. Kuin teinipoika ensirakkauden huumassa. Niin onnellinen ettei tiedä miten ois.

Tätä hehkutusta kaikin mahdollisin sanoin.

En reagoinut suuremmin.

Jatkoi kertoen miten ihmeellinen ja ihana nainen tuo uusi onkaan. Uskomaton. Se Oikea. Jne. Jälleen suuria sanoja ja hehkutusta.

Tässä vaiheessa mua alkoi tympimään jo. Mitä se mulle kuuluu ja mua ei oikeesti edes kiinnosta. Mähän kun kuvittelin kuitenkin aiemmin että musta ja tuosta miehestä ehkä vois tulla jotain. En silti reagoinut näihinkään suuremmin. Tyyliin "jaa" ja ":)" (Oltiin mesessä)

Tämän jälkeen mies alkoikin taas puhumaan itsestään. Siitä, miten kaikki miehet ovat häntä kohtaan joko epäluotettavia tai todella kateellisia. Että eräs kaverikin oli hänelle lähiaikoina avautunut siitä, miten on niin katellinen vieläkin kun tää mies oli ollut rippileirin komein tyyppi. (Ja tää tapailemani mies on sentään jo 36!!). Sanoi että on se ihmeellistä miten kaikki naiset haluaa olla hänen kanssaan bestiksiä tai enemmän, ja kaikki miehet on niin katkeria hälle.

Ja todellakin käytti sanoja "kaikki" ja "jokainen" jne.

Tässä vaiheessa riitti ja blokkasin tyypin mesestä.

Nykyään sillä on viestinä mesessä " ...???..."

Että joo.

Onko tuo mies jotenkin kumma vai oonko mä vaan tavallista tyhmempi enkä tajua normi- ihmisten käytöstä??

Kommentit (11)

Vierailija

Jonkinasteinen persoonallisuushäiriö tulee mieleen minullekin. Enpä ala diagnosoimaan, mutta ei vaikuta ns. tavalliswelta eikä ns. normaalilta toiminnalta.

Se, että on yliopistokoulutus tai se että on isä, ei takaa ihmisestä yhtään mitään, älä anna tommosten hämätä!!

Kuulostaa sitlä, että hyvä että olet päässyt eroon kaverista. ToivottaVASTI hän ei tiedä missä asut.

Vierailija

Ainoa mikä harmittaa, on se, että mä oisin ollut valmis kuvittelemaan sen kanssa jotain enemmän.

Harmittaa siksi, että jos se ei ollutkaan ihan "normaali" -se tarkoittaa sitä että mä edelleen vedän puoleeni niitä sen tyyppisiä miehiä.

Eikö niistä pääse koskaan eroon??

ap

Vierailija

Se kertoi kahdesta eksästään mulle. Molempia se haukkui ja solvasi. Sen enemmän, mitä enemmän me tutustuttiin. Kyllähän se jo vähän ihmetytti, mut toisaalta, munkin historiassa kaikki ne kaks eksää ei kauheen hyviä arvosanoja multa saa. En mä kuitenkaan jaksa niitä haukkua koko ajan.

Ja ekan eksän kanssa oon jo hyvissä väleissä, ja anteeksi antanut kaiken mitä tapahtui joskus.

ap

Vierailija

Jo esim. se että hymyilee kun itket ja sitten hehkuttaa sulle toisesta naisesta kertoo siitä että kaverilla on vähintään narsistinen luonnehäiriö. Ja tuo kateus -osasto kertoo ihan samaa- heikko itsetuntokin vielä- ihminen joka pönkittää koko ajan omaa epävarmuuttaan ei voi rakastaa toista- eikä olla toiselle koskaan tueksi. . Se oikea on aidosti kiinnostunut susta. Ja osaa asettua sun asemaan ja miettiä miltä asiat näyttää ja tuntuu sun näkökulmasta- ja haluaa kohdella sua kauniisti. Vähintään:) Jos nuo ominaisuudet puuttuu- ainesta hyvään rakkaussuhteeseen ei ole. Eikä tule. Kiitä onneasi että ei jääny suhun roikkumaan- älä anna itsestäsi mitään hyvää ja tärkeää tuollaiselle vaan suuntaa voimasi parempiin mahdollisuuksiin.

Uusimmat

Suosituimmat