Olen juuri eronnut, ja kieltäydyin mahdollisuudesta uuteen suhteeseen

Vierailija

Olen tyon kautta tavannut tämän miehen, tupakoiden ulkona häneen tutustuin. On ollut todella kiva jutella ja se on hauskaa, meillä kyllä synkkaa.

En ole kertonut hänelle että minulla on nyt juuri alkanut asumusero.

Mies on vanhempi ja on kertonut että hänen vaimollaan on MS ja se on jo edennyt niin pitkälle että hän vain hoitaa häntä. Haluaisi tehdä sitä sun tätä hänen kanssa, mutta se ei ole enään mahdollista. Ja hän on todella suloinen omalla tavallaan.

En kuitenkaan halua aloitttaa suhdetta nyt. Olen aivan eri elämäntilanteessa ja lapseni ovat aika pieniä. Ja olen kieltäytynyt kun hän teki aloitteen.

Tavallaan tuntuu että tein väärin kun kerran hän varmaan luuli et meidän välissä oli jotain. Mutta minulle riitti se että juttelu oli hauskaa ja haluan jättää sen tähän.

En tunne näitä seurustelun sääntojä, olen ollut naimisissa jo sen verran. Joten mitkä ne on. Odottaako mies että nyt on jotain jos on ollut kyse vain hauskasta jutelusta.

Kommentit (2)

Vierailija

Mies vaan kokeili kepillä jäätä. Ei sun kieltäytymisesi hänen maailmaansa mitenkään kaatanut. Aikuinen ihminen osaa ottaa tuollaiset asiat oikeissa mittasuhteissa. Jatkatte vaan sitä mukavaa jutustelua, kun kerran siitä kumpikin nautitte. Kiva homma.

Meillä tuollaiset vanhemmat miehet tuppas töissä aina sanomaan, että saa niitä unia katsella, se ole kiellettyä. Jos tuokin mies sinusta unia katselee, niin eipä se ole sulta pois.

Vierailija

naimisiin sen kanssa tai ainakin antaa sille.

Totta kai voit kieltäytyä suhteesta jos et halua suhdetta. Se mitä mies on päässään kuvitellut on hänen asiansa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat