Stockalla näin miehen tirolilaisasussa. Pitkät sukat...

Vierailija

Viesti hiukan ristiriitainen.

Ehkä vaimo pitää kanamaisista miehistä?

Kommentit (12)

Vierailija

Lainaus:

Minua tympi heidän habituksensa.

Mä en oikein ymmärrä miksi toisten vaatteet ärsyttävät tai tympivät niinkuin sanot? Miten heidän pukeutumisensa on sinulta pois?

Vierailija

tynnyri roikkui olkapäiltä henkseleillä.

Sukat ja kengät oli lisäksi päällä.

Mitä siitä pitäisi ajatella? Oliko vastalause nyky yhteiskunnan materialismille?

Itse ajattelin kyseessä olevan kuitenkin polttarit.

Vierailija

Itse en varmaan osaisi ärsyyntyä moisesta pukeutumisesta. Olen asunut pitkään Itävallassa, ja siellähän miehet todella käyttävät tirolilaisasuja (kokonaan tai osia asusta) ainakin kävelylenkeillään. Ne vaatteet elävät siellä vielä vahvasti arjessa. Ja natseja? No huh huh!

Vierailija

He olivat rikkaita, siis todella rikkaita, sen aisti heti. Mutta miehelle ei enää riittänyt lodentakki burberryhuivilla vaan oli mennyt monta astetta pidemmälle. Olivat aatelisia? Saksalaisporvaristoa parhaimmillaan. Mies ei ollut huvittava, jotenkin pelottava natsimaisella tavalla.

Vierailija

Luovu nk. mainosadessiivista. "Hattu pitkällä sulalla" ja "ekonomitavis suorilla housuilla" on korvattavissa esim. relatiivilauseella.

mies pitkällä parralla > mies, jolla on pitkä parta/pitkäpartainen mies

Vierailija

Minua tympi se tapa millä haluavat erottua valtaväestä. Olivat ylemmyydentuntoisia. Minulla olisi varmaan vaikeaa jossain Britanniassa, joka on todellinen luokkayhteiskunta. Itse olen ekonomitavis näljäisillä suorilla housuilla.

Vierailija

Hattu pitkällä sulalla päässä. Polviin asti pitkät vihreät sukat. Vaimo vieressä todella kalliisti pukeutunut. Mitä nämä haluavat viestittää? Minua tympi heidän habituksensa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat