ongelmana suuseksi

Vierailija

Ongelmani on se että seksi poikaystäväni kanssa on muuttunut tylsäksi. Ollaan seurusteltu 6kk. Alussa seksi oli ihanaa, kokeiltiin erilaisia juttuja, ja mikä parasta sain myös suuseksiä. Enää suuseksiä ei tipu vaikka olen pyytänyt ja rukoillut, ja vaikka olen kertonut miehelleni monesti kuinka paljon siitä nautin. Nykyään seksi on sitä, että mies tulee kylmiltään suoraan sisään, ei siis mitään esileikkejä. Siinä panon aikana sitten pikkuisen kostun ja mies hieroo klitorista sen verran että minäkin saan orkun. Mutta ongelma on se, että tälla tavalla saadut orgasmit ovat vain niin laimeita. Haluaisin nautiskella ja viettää pitkiä aikoja sängyssä, enkä vaan joka kerta tyytyä pelkkään pikapanoon. Asiat ovat menneet nyt siihen pisteeseen että olen todella kyllästynyt seksiin, ja halut ovat kadonneet. En enää ajattele enkä kaipaa seksiä, eikä poikaystäväni kosketus enää kiihota minua. Tuntuu niin pahalta, kun itse olisin valmis tekemään erilaisia seksijuttuja hänelle, mutta hänestä on tullut niin laiska mitä tulee minun tyydyttämisekseni. Sekin tuntuu todella pahalta, kun hänellä kuulemma oli todella villi seksielämä edellisen tyttöystävänsä kanssa, ja hän antoi tälle naiselle kuulemma suuseksiä joka ikinen kerta. Minulle on tullut sellainen olo, että olen tätä toista naista huonompi, että en kelpaa tai minussa on jotain vikaa. Kerroin miehelle eilen tuntemuksistani ja hän oli aidon yllättynyt siitä että olen tyytymätön, vaikka olen monta kertaa pyytänyt häneltä suuseksiä hänen kuitenkaan reagoimatta tähän pyyntöön. Hän lupasi että jutellaan asiasta tänään, mutta aamulla hän olikin jostain syystä vihainen eikä puhunut minulle mitään, ja sanoi myös ettei halua nähdä koko viikonloppuna.

Mitä teen? Vaadinko liikaa? Onko teidän mielestä vika minussa vai miehessä?

Kommentit (7)

Vierailija

kerrassaan tajua kuinka suuseksiä voi pyytää jos toinen sitä ei halua antaa. Kuinka voit siitä nauttia jos tiedät, että se toinen tekee sen vain pyynnöstä? Se on ihan eri asia kuin että tekisi sen omasta halustaan. Jos ei tee, ei sitten tarvii tehdä ollenkaan.

Vierailija

Ihan nyt vaan hölmö käytännön kysymys... Mun poikakaveri on antanut mulkle vaan 3 krt suuseksiä 4 kk:den aikana. Mä taas oon antanut hänelle lähes joka krt. Mies ei vaan tykkää jostain syystä nuolla pillua. No...Hänen kanssaan saan mahtavia or5gasmeja muutenkin niin ei oo niin väliskään.

Vierailija

Selvästi hän kyllästyi jo aiemmin, mutta ei saanut laitettua poikki. Saattoihan palata myös entisen luo takas tai löytää uuden. Jätkä on selvästi idiootti, joka ei kykene aikuismaisesti asioitaan hoitamaan eikä ongelmista keskustelemaan.

Pyrkii nyt sua syyllistämään, kun ei pysty myöntämään etä itsesään oli jotain vikaa. Maailmassa on paljon parempia miehiä tarjolla.

Vierailija

Alapääni on lähes posliini, ja pesen sen aina ennen seksisessiota apteekin pesunesteellä, sekä vaihdan puhtaat alkkarit. Luulisi sen riittävän?

Ihmettelen vaan että miten se nuoleminen nyt yhtäkkiä on niin vastenmielistä, kun alussa nuoli ihan mielellään, pyytämättä. Ja jos kerta muitakin naisia on nuollut niin ei kai se nyt minun kohdallani voi niin erilaista ja epämiellyttävämpää olla, vai?

No, mutta en mä taida enää neuvoja tarvitakaan. Jätkä nimittäin itse laittoi just äsken puhelimessa poikki. Sanoi ettei hän halua antaa mulle enää suuseksiä, ja että on kyllästynyt meidän ongelmiin ja haluu musta eroon. (vaikka meillä ei tosiaankaan oo ollut paljoa ongelmia, mitä nyt tuo seksin tylsyys). Ja sanoi vielä että tuo tylsä seksi on mun syytä, koska en itsekään kuulemma tee hänen hyväkseen mitään, (En sit ymmärrä mitä muuta hän haluaisi minun sängyssä vielä tekevän, ei meinaan tuo mielikuvitus oikein pääse lentämään, kun ei jätkä jaksa mua edes kiihottaa).

On ihan hirveän paha mieli, kun tosissaan tykkäsin tästä pojasta. Meillä oli niin hauskaa yhdessä ja samanlainen huumorintaju ja kiinnostuksen kohteet. Vielä alkuviikosta oltiin niin rakastuneita että... Mutta nyt on tunteet kuolleet hänen puoleltaan ihan yhtäkkiä, eikä hän osannut sanoa minkäänlaista syytä tähän. :-/

AP

Vierailija

No ei nyt kummaskaan ole vikaa mutta mitä tohon nyt sanoisi. Tervetuloa parisuhteeseen :D

Kyllähän asioista pitäisi puhua mutta joidenkin kanssa se vain on niin sairaan vaikeaa. Ehkä hän nyt vain läpikäy jotain viileämpää vaihetta? Työ/opiskelu/jotain muuta -asiat sillä mielessä? Voisko sillä olla toinen nainen? Onhan se alkuaika aina siivellä lentämistä jonka jälkeen astuu kehiin karu arki, teetkö kärpäsestä härkästä?

Jos nyt jotain kannattaisi niin unohda toi sen entinen ja mitä se on siitä sanonu.

Vierailija

Ei muuta kuin tyttökulta reippain ja iloisin mielin katselemaan uutta ihastuta etsimään kyllä se oikea joka sinutkin huomioi vielä löytyy.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat