Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Molo Kidsin tämän vuoden punainen nimeltään Cosmic Pink?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kiitos, joku joku ehtii tarkistaa! :)

Kommentit (13)

Vierailija

Sen vihreän haalarin olen nähnyt luonnossa ja on ihan freessi, ei tosin niin omenanraikas kuin edellistalvinen. Väri vivahtaa ehkä hiukan siniseen, mutta en sitä tunkkaiseksi kutsuisi ;)

Vierailija

Olisin pojille tahtonut ne punaiset toppaliivit, mutta taitaa olla liian kirsikkainen punainen sitten kuitenkin.. :(

Tietäisikö joku mistä löytyisi se toppaliivi sinisenä tai mustana, koossa 98, 104 ja 110?

Ja olisiko kellään laittaa kuvaa siitä vihreästä haalarista ulkona ilman salamaa? :) En oikein tiedä, minkä värinen se on, kun joissain kuvissa näyttää ihan kivalta raikkaalta vihreältä ja joissain sitten taas melko tunkkaiselta, kaamealta asusteluhaasteelta! ;)

Vierailija

Hakuammuntaa ehkä, mutta itsekin vähän yllätyin tuosta, että teillä on jo 110 jäänyt pieneksi. Katsoin 104 haalarin mittoja joltain sivulta ja mielestäni vastasi Minymon 104, joka meillä nyt käytössä 4,5v 102cm pojalla (ja jolle Ticketin tämän vuoden baggie reflex 104 oli jo melko nafti). Molossa oli itse asiassa pari senttiä pidempikin tuo niska-haara-mitta.

Laitoin eilen sinne tanskalaiseen nettikaupaan s-postia tuosta koosta ja vastasivat sieltä, että ovat ehdottomasti reilua mitoitusta.. Taidan nyt ottaa riskin, ja tilata, oli pojalle itselleenkin oikein mieluinen, kun kuvasta katsottiin.. :)

Meillä on ollut väärä kokolappu niskassa muutamassakin ulkovaatteessa, pesuohjelappusesta olen sitten löytänyt oikean koon! :)

Vierailija

saman kokoinen kun Baggie Reflex 104cm. Itse asiassa 116cm Molom haalarikin on mitoiltaan vain muutaman sentin suuntaansa tuota 110cm.

Viime vuoden Molon haalarit oli reilumpaa mitoitusta, täksi vuodeksi olivat kaventaneet mallia ja ilmeisesti myös samalla pieneni kootkin.

Vierailija

Osaisiko joku vielä kertoa, että miten reilua mitoitusta nuo isojen kokojen takit ja housut ovat (haalareissa ilmeisesti koot 98 asti normaaleja ja siitä isommat reilumpia)? Ostaisin 9-vuotiaalle 2-osaisen puvun koossa 140, mutta jos on kauhean naftia, niin ei taida riittää, kun pituutta pojalla on jo 147cm?!

Vierailija

Meillä on 118-119cm pitkällä tytöllä se kaksiosainen puku kokoa 116 ja niissä on vielä sen verran reiluutta, että menee ihan varmasti koko talven. Viime talven haalari kokoa 116 menee myös edelleen ihan hyvin päälle (ei vaan halua käyttää yksiosaista enää)...joten kyllä minä niitä aika reiluiksi taas puolestani kutsuisin.

Uusimmat

Suosituimmat