Minkä ikäinen ja tyylinen ihminen pukeutuu Marimekon

Vierailija

vaatteisiin? Ne kuviolliset (isot kuviot) paidat ovat mielestäni rumia. Mitä ikäryhmää niillä tavoitellaan? Ne ovat mielestäni mummomaisia.

Kommentit (11)

Vierailija

raitapaitoja ja pallopaitoja vapaa-ajalla villapaitojen alla

jokapoikapaitaa töissä joskus jos ei ole mitään erityistä ja on sellainen fiilis

muutamaa jakkupukua tai neuletta töissä.

Mä olen iältäni 35 ja tyyliltäni aika klassinen, vaikka noi pallo- ja raitapaidat nyt on aika hhipahtavia.

KÄytän myös nanson paitoja pukeutumispaitoina jakun tai neuleen alla. Ja nanson pyjamia mökillä.

Vierailija

Olen käyttänyt marimekon vaatteita lapsena ja aikuisena siitä asti kun minulla on ollut siihen varaa. 25-39 vuotiaana.

Parhaimmat , pitkäikäisimmät ja laadukkaimmat vaatteeni on ostettu Marimekosta. Neuleet, takit ja housut erityisesti.

Lapsilla raitapaidat ja vauvojen pallopuku ovat ihania.

Aina välillä ostan myös mm. DKNY:n tai vaikka Max Maran vaatteita, mutta kyllästyn niihin nopeammin ja palaan sitten taas selkeälinjaiseen ja ajattomaan.Marimekkoon.

Vierailija

sellainen 30 ja risat perus duunivaate.

Retrot printtivaatteet on nuorempien suosiossa ja sitten Nansolla on kyllä myös "mummomallisto".

Nanso käy kyllä melkein teinistä hautaan :)

Vierailija

Ainakin näin on ihan pääsääntö meidän toimistossa, jossa on aikas paljon rouvia hommissa. Kellään nuoremmalla en ole nähnyt:

* 4-kymppiset on sitten meillä ihan rock-henkisiä musta tai punainen värjätty tukka ja

* 3-kymppiset kulkee edelleen niissä viimevuoden mallin tunikoissa tai jossain pliisussa beessinvärisessä (pääsääntö näillä on menneen talven muoti) hiukset blondattuna,

* 2-kymppisillä (liiankin) tiukat farkut, collegehuppari ja toppi hiukset epätasaisesti leikattu ja raitoja.

Vierailija

Mun lapsilla on aika paljon Marimekkoa. Erityisesti Marimekon lastenvaatteet vetoavat 70-luvulla syntyneeseen äitiin. Itselläni on muutama hassu paita ja yöpaita, en ole perehtynyt aikuisten mallistoihin.

Vierailija

ettei hänen tarvitsisi laittaa tasaraitapaitojaan enää päälleen.

Marimekon yöpaita käy ja pari muuta trikoopaitaa, mutta raitapaidat on nyt out.

Itse en ole koskaan pitänyt Marimekon vaatteita, mutta sateenvarjot, laukut, meikkipussit jne on kivoja.

N40

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat