Eikös Jutta olekin näissä kuvissa kaunis?

Vierailija

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200901028856550_uu.shtml

Kumma kun demarinainen ei saisi olla nätti?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

hyvät sääret, että viitsisi laittaa isosilmukkaiset verkkosukkahousut päälle. Ja käsivarsien takaosa on kyllä kohta joka helposti hölskyy naisella kuin naisella.

Minun mieelstäni ei mennyt ihan nappiin. Ei sillä, eihän se keskustan kansanedustaja-ex-ministerilläkään läheskään aina nappiin osu.

Niin, miksi sen muuten pitää esiintyä sexynä? En oikein ymmärrä? Itse olen suht ok. näköinen enkä ole koskaan kokenut että seksikkyyden korostamien nauttaisi minua urallani. Päinvastoin koen että aina väärät miehet jäävät siihen kiinni, ne jotka haluaisin ignoorata täysin. Miksi JU yrittää kiinnittää itseensä tällaista huomiota?

Vierailija

Just katoin niitä kuvia ja ajattelin, että onpa kömpelön ja vaikean näköisenä. Hevoshampaisesta naisesta ei myöskään saa kaunista edes tuollaisella metrin pakkelikasalla, valitettavasti.

Vierailija

Ihan jo siksikin, että hyvä maku kuuluu osana kauneuteen. Jotenkin nuo kuvat olivat niin rahvaanomaisella tyylillä tehtyjä, jotenkin suttuisen oloisia, ettei niitä sinänsä voisi pitää kauniina vaikka kuvattava kohde olisi ollut kuinka kaunis hyvänsä.

Urpilainen on ihmiseksi ja poliitikoksi ihan riittävän kaunis, naurettavaa mitata ihmisiä ylipäätään saati sitten poliitikkoja tuollaisilla mittareilla.

Vierailija

vaan sillä, että kuvat ovat tosi noloja. Ei ole kuvaajan eikä stylistin vika, Jutalla nyt ei vain ulkoiset avut riitä tuollaiseen. Myötähäpeä tuntuu vielä ensi vuonnakin.

Vierailija

sisältötason mukaisesti, niin onhan noi ihan ok se huomioiden. Aikoinaanhan ne kuvasi Susanna Kurostakin (Ruusustakin) vastaavasti.

Jutta on aina ollut kaunis (muistelen itsenäisyyspäivääkin), ainoastaan se suun manooveri eli suipistelu pakkaa telkkariruudussa korostumaan ja siksi kiinnittää liikaa huomiota. Liian vaalea blondaus ei myöskään yleensä ole toimiva, näyttää telkkarissa liian hailulta.

Ei miehistä ole noin rohkeisiin tekoihin. :)

Vierailija

pikkumusta tiukka jakkupuku voisi pukea Juttaa ihan "työelämässäkin". Kun on paljon valokuvissa, niin selkeä kirkas väri ja myös musta sopii niihin paremmin kuin joku hempeän vaaleansininen tai harmaa. Väri tuo kuvaan ryhtiä.

Kaunis on Jutta noissa kuvissa, kampauskin onnistunut!

Vierailija

äänestämään demareita kun he lupaavat ilmaisen päivähoidon, näillä kuvilla haalitaan miesehdokkaat äänestämään seksikästä Juttaa. Mikähän on seuraava?

Vierailija

Tuo musta mekko on ihan nätti, mutta pinkki ihan hirveä. Pinkki näyttää tuon solmun vuoksi kuin olisi kiedottu kangassuikale kropan ympäri. Tiesithän ap, että kuvia voidaan tietenkin käsitellä esim. henkilöä laihemmaksi.

Vierailija

Asialliset vaatteet sillä on tähän asti ollut päällä. Eikä siltä saralta kyllä muuta vaaditakaan kuin vain asiallisuutta. Nyt meni vähän yli ja hepsankeikka-puolelle.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat