Mitä sarjoja toivot, että ne tulisivat uusintoina?

Vierailija

Tuo Alf, Pieni talo preerialla, Hei, olen Susan ja Vuoristosairaala olivat suosikkejani ja olenkin tyytyväinen, että nuo tulevat taas uusintoina. Samoin kuin Frasier ja Onnenpäivät.

Mutta näitä toivon taas telkkariin:

Tie Avonleaan

The Cosby Show

Kullannuppu

Perhe on paras

Emilie (tai jotain sinne päin, tuli joskus vuonna yks ja kaks ykköseltä ja sarja kertoi 1800-1900 taitteen ranskankielisessä Kanadassa asuvasta nuoresta opettajasta, jonka nimi oli Emilie ja meni oppilaansa kanssa naimisiin ja nuo saivat liudan lapsia).

Tuuli kääntyy

Tohtori tuli kaupunkiin

Kauas pois (tai jotain sinne päin, sarja kertoi leskimiehestä, jolla oli kolme lasta ja musta kotiapulainen ja sarja sijoittui Syvään Etelään rotukiihkojen aikaan)

Erilaiset ystävät (tai sarjasta voisi edes tulla ne loputkin jaksot)

Chicagon ratsupoliisi

Nannystä voisi tulla uusintoina ne loputkin jaksot, uusinnathan jäivät nimittäin kolmoskauteen..

Drew Carrey Show

Spin City

Enkelin kosketus

Teho-osasto ekasta jaksosta alkaen

HÄLYTYS 911

Terve vaan tohtori

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Lainaus:

Mä haluaisin nähdä Juuret. Täällä on tosin luultavasti kaikki niin nuoria, että ette edes tiedä, mistä sarjasta puhun.

Vierailija

Ja nuori tyttö, asuivat kellariasunnossa. Vain nämä kaksi näyttelijää ja pelkkää dialogia. Oli ihan helmi sarja, mutten muista nimeä. Anyone?

Vierailija

Ihana kun löytää jonkun toivomansa :). Joitain vanhoja, vanhoja suosikkeja olen löytänyt tosi halvalla, kuten: Tie Avonleaan, Vastatuuleen, Okalinnut, Bangok Hilton ja Taiteilijan tytär...

Kallis oli Rimis, mutta hintansa arvoinen. Haeskelen koko ajan lisää ja ostan yleensä vain kohtuuhintaisia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat