Mitä sarjoja toivot, että ne tulisivat uusintoina?
Mitä sarjoja toivot, että ne tulisivat uusintoina?
Tuo Alf, Pieni talo preerialla, Hei, olen Susan ja Vuoristosairaala olivat suosikkejani ja olenkin tyytyväinen, että nuo tulevat taas uusintoina. Samoin kuin Frasier ja Onnenpäivät.
Mutta näitä toivon taas telkkariin:
Tie Avonleaan
The Cosby Show
Kullannuppu
Perhe on paras
Emilie (tai jotain sinne päin, tuli joskus vuonna yks ja kaks ykköseltä ja sarja kertoi 1800-1900 taitteen ranskankielisessä Kanadassa asuvasta nuoresta opettajasta, jonka nimi oli Emilie ja meni oppilaansa kanssa naimisiin ja nuo saivat liudan lapsia).
Tuuli kääntyy
Tohtori tuli kaupunkiin
Kauas pois (tai jotain sinne päin, sarja kertoi leskimiehestä, jolla oli kolme lasta ja musta kotiapulainen ja sarja sijoittui Syvään Etelään rotukiihkojen aikaan)
Erilaiset ystävät (tai sarjasta voisi edes tulla ne loputkin jaksot)
Chicagon ratsupoliisi
Nannystä voisi tulla uusintoina ne loputkin jaksot, uusinnathan jäivät nimittäin kolmoskauteen..
Drew Carrey Show
Spin City
Enkelin kosketus
Teho-osasto ekasta jaksosta alkaen
HÄLYTYS 911
Terve vaan tohtori
Sivut
on kuunnelmasarja.
Ja kunpa Lost jatkuisi pian!
mun hartaimmin toivomat uusinnat tuli enkä jaksanut katsoa niitä
Ja nuori tyttö, asuivat kellariasunnossa. Vain nämä kaksi näyttelijää ja pelkkää dialogia. Oli ihan helmi sarja, mutten muista nimeä. Anyone?
Ihana kun löytää jonkun toivomansa :). Joitain vanhoja, vanhoja suosikkeja olen löytänyt tosi halvalla, kuten: Tie Avonleaan, Vastatuuleen, Okalinnut, Bangok Hilton ja Taiteilijan tytär...
Kallis oli Rimis, mutta hintansa arvoinen. Haeskelen koko ajan lisää ja ostan yleensä vain kohtuuhintaisia.
ja Lemmenlaiva! Se oli aivan huippu!
Mä haluaisin nähdä Juuret. Täällä on tosin luultavasti kaikki niin nuoria, että ette edes tiedä, mistä sarjasta puhun.
Itse toivon Todistettavasti syyllinen, Kameleontti, Christy, Elämä voittaa ja Seitsemän rohkeaa miestä sarjoja.
siinä oli noita joka seurasi yhtätyttöä olisiko ollut tapitha tai joku vastaava.
Paradisian... oliskohan se ollut ohjelman nimi, tuli vaan yks kaks mieleen tuo nimi
Puhtaat valkeat lakanat, Vihreän kullan maa. Tässä muutama.
Dallas ja kuuma piiri ainakin tulee jo uusintana.
Ensinnäkään, nuo sarjat eivät ole tulleet kaikki samaan aikaan ja toisekseen, en katsonut paljon telkkaria, kun olin lapsi.. DAA.
Sivut