Olen raskaana rv8 ja mulla on maha aivan ripulilla. Listeriaako??

Vierailija

Onko tämä nyt jotakin vaarallista? Söin kyllä päivällä pitsaa, jossa oli aurajuustoa, mutta arvelin sen olevan turvallista kun kerran 300-asteisessa uunissa paistetaan

Kommentit (9)

Vierailija

kyllä minä olen lukenut, että myös infektio voi aiheuttaa keskenmenon. Minun mahatautini oli erittäin raju ja myös mieheni sai sen ja se oli hänelläkin raju. Ikävä kyllä uskon, että raju infektio voi myös aiheuttaa keskenmenon.

Se keskenmenon saanut.

Vierailija

Tämä aika vuodesta on tosi, tosi tyypillinen aika norovirukselle ja muille vatsataudeille, ja näitä kaikkia on tosi runsaasti liikkeellä just nyt. Sulla on vain joku sellainen nyt, menee varmasti ohi parissa päivässä.

Vierailija

Lainaus:

paistui turvalliseksi. Mä kyllä ite sain keskenmenon mahataudista. Ei sun silti tartte saada.

On se km voinut tapahtua yhtäaikaa, mutta mahatauti ei mitenkään voi aihettaa km:ja

Vierailija

Lainaus:

paistui turvalliseksi. Mä kyllä ite sain keskenmenon mahataudista. Ei sun silti tartte saada.

Tuskinpa mahatauti sun keskenmenoa aiheutti. Sikiö ei ollut jostain syystä elinkelpoinen ja luonto hoiti asian. Niin se oikeasti on mennyt.

Vierailija

ja tänään otin sieltä käyttöön. Käytin kyllä huuhteluohjelman eilen. Voiko niissä astiossa olla jotakin pöpöjä, kun koneen pohjalla oli kulho, jossa oli sameaa vettä? ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat