Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Runsas verinen vuoto ja oksennuttava olo ja heikottaa

Vierailija

Mietin että onkohan nää normaalit kuukautiset. Kun siis ovulaatiosta viikko ennen näitä kuukautisia oksetti aina välillä ja huippas ja olin varma että oon raskaana. Sitten kuukautiset alkoivat 4pv aikasemmin kun ennen ja nyt 2pv olleet tosi runsaat(runsaammat kuin ennen). Hyytymiä ei minusta ole ollut.Olo on heikko ja nyt on myös aina välillä ollut oksettava olo. Voisiko olla ollut varhainen keskenmeno vai voiko olla ihan normaalia. Raskaustestiä en ole tehnyt koska olen vaan suhtautunut että nää on normaalit menkat. ihan näin runsaita kuukautisia minulla ei ole ollut ennen.

Kommentit (6)

Vierailija

ja veren vuoto voi olla myös merkki kohdunulkoisesta raskaudesta.

Jos vuoto muuttuu vaan runsaammaksi tai pitkittyy ja mahakipuja (etenkin noita toispuoleisia) on edelleen niin menisin kyllä lääkäriin ettei vaan munatorvi repeä, silloin on jo todella kiire.

Mulla näin on käynyt vaikken edes tiennyt olevani raskaana, kipuja oli välillä koviakin ja runsas vuoto... lääkärissä sitten huomattiin tuon kohdunulkoinen.

Vierailija

välttämättä ole keskenmeno. tuollaiset todella runsaat kuukautiset myös merkitsevät hormoonaalista häiriötä, jotka ovat erittäin normaalia lapsien jälkeen.

Uusimmat

Suosituimmat