Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vanhat miehet saavat vielä (kunnon) erektioita, noin keskimäärin?

Vierailija

Mietin tässä vain. Yksilöllistä tietty. Mutta yleisesti. Onko kuusikymppisellä jo aika lerppa, ilman lääkkeitä siis?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

ja ehkä elämäntavoistakin kiinni??

Erektio ja kyvykkyys on kuitenkin loppujen lopuksi kiinni korvien välistä ..

exällä ollut aina ongelmia ja jo alle 40 v oli niinikään ongelmia..

nykyisellä miehellä yli 40 v ikää, ei mitään ongelmaa millään muotoa tuolla alueella ja siittiötkin toimintakykyisiä vielä tuossa 40 vuotiaana, terve lapsi tuli yllättäen ja yrittämättä :o !!

Nuorena tupakoinut ja nuorena käyttänyt vähän alkoa, nyt ei kumpaakaan. tupakan jätti yli 1 0 v sitten, alkoa aina tosi vähän ja viimeisimmän 5 vuoden aikana ei juuri ollenkaan.

Vierailija

sellainen ikä, jonka jälkeen tilastojen mukaan erektiohäiriöt alkavat yleistyä reippaasti. Katselin tuossa yhtä selvitystä, jonka mukaan viisikymppisistä amerikkalaismiehistä 25-30% ilmoitti kärsivänsä ainakin ajoittaisesta impotenssista, kuusikymppisistä 40% ja seitsemänkymppisistä 60%. Mitä vanhempi mies, sitä merkittävämpi tekijä oli muu terveydentila - mitä huonompi kunto, sitä lerpampi letku.

Vierailija

Avioliitto lerpauttaa erektiota kaikkein eniten. Perusaviopano onkin tavallisimmillaan sellaisella puolijäykällä kalulla puolihuolimatonta tökkimistä muut asiat mielessä.

Vierailija

46 v ja olen viimeisen vuoden aikana huomannu että joskus yhdyntä vaan keskeytyy kun lerpsahtaa.... toivottavasti ei nyt kauheesti yleisty..

Vierailija

on potenssiongelmia. Aiheesta ei kauheasti puhuta. Mulla on iso "otanta"...joten luulisin tietäväni tästä jotain. Kun menee yli 25:n, niin helposti lerpahtaa monilla, sitä nuoremmilla yleensä ei.

Vierailija

iältään pian 70 ja seisoo edelleen jämäkästi.

Yli kaksikymmentä vuotta on tunnettu joten pitkä suhde jo takana. Luulen että erkektio-ongelmat ei liity ikään ja niitä voi olla aika nuorillakin miehillä tai itseasiassa tiedän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat