Uskomaton juttu! vein lapsen aamulla päiväkotiin ja hain hänet 10.00

Vierailija

lääkäriin. Oli korvatulehduksen jälkitarkastus. hoitajat sanoi, että lapsi vaikutti sairaalta, minä en huomannut mitään. Lääkäri katsoi korvat ja sanoi kaiken olevan ok. Vein lapsen takaisin päiväkotiin.

½ tunnin päästä sieltä soitettiin, että lapsella on yli 39 kuumetta.

Miten lääkäri tai minä ei huomattu mitään?

Kommentit (7)

Vierailija

Kuumepiikkejä tulee ihan puskan takaa. Aamulla herää virkeänä ja kohta kun otan syliin niin jopas on kuuma lapsi. Ja ei ole herätessä kuumetta kun vaihdan vaipan niin kyllähän silloin jo huomaisin jos olisi jo silloin kuumetta....

Vierailija

Hänellä ollut kerran kuukaudessa korvatulehduksia kunnes n.2kk sitten sai putket. Tulehdukset loppuivat , mutta kuumeilee edelleen usein. Vuosi sitten sai astmalääkkeet rs-viruksen yhteydessä ja on tosi herkkä saamaan yskää,nuhaa ja kuumetta. Mutta en tiedä kuinka paljon on geeneillä asiaa kun isänsäkin ollut pienenä samanlainen. Ja usein kuume tosiaan kestää max sen 2pv. Mutta myös niitä mahtuu kun viikko vain yskitään ja kuumeillaan... Joten olen itse ajatellut , että hänellä on nyt vain huono vastustuskyky vaikka onkin kotihoidossa. (isosisko nyt 6v oli pienempänä ihan samanlainen, mutta nyt harvoin sairaana)

-5

Vierailija

oli juuri kahden päivän muutoin oireeton kuume ja sama kolme viikkoa sitten.

(Tässä välissä oli lääkärissä, joten mistään korva-tms tulehduksesta ei nyt kyse. Niitäkin on kyllä ollut.)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat