Oletko sinä yksi vanhemmista joka ei ilmoittanut tänään päiväkotiin,

Vierailija

ettei lapsi tule hoitoon?

Koko päiväkodissa oli 18 lasta.

Meidän ryhmästä puuttui 7 lasta joista ei tullut ilmoitusta.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

joutuvat pitämään sitte lomiaan silloin kun ryhmät on täynnä ja kun sijaisia ei ole niin kahdella hoitajalla vedetään koko päivä. Siksi juuri järkevintä olisi pitää lomat silloin kun lapsia ei ole, vaikkakin onhan siinä sitä aikaa enemmän lasten kans olla joo... Mutta se on sit pois arjesta hyvät vanhemmat. Siksi täytyy ilmoittaa...

Vierailija

Lainaus:

Saipahan paikalla olleet lapset kerrankin tarpeeksi hoitajia. Yleensähän valitatte että teitä on liian vähän. Olkaa onnellisia kun teillä kerrankin oli aikaa lapsille.

Vierailija

lähikauppaasi ettet tänään tule kauppaan? Tai bussikuskille ettet tänään tarvitse kyytiä töihin?

Mä en oo koskaan tajunnu, että miksi ihmeessä vanhempien pitää etukäteen ilmoitella milloin lapsi tulee hoitoon! Eihän missään muussakaan ammatissa henkilökunta määrää asiakkaiden käynti aikoja!

Vierailija

Lainaus:

Meillä ainakin päiväkodin henkilökunta mitoitetaan lapsimäärän mukaan!

Mutta ne asiakasmäärät vaan arvaillaan kun ei voida oikein kysellä asiakkailta, että milloin olette tulossa....

Vierailija

[ i]lähikauppaasi ettet tänään tule kauppaan? Tai bussikuskille ettet tänään tarvitse kyytiä töihin?

Mä en oo koskaan tajunnu, että miksi ihmeessä vanhempien pitää etukäteen ilmoitella milloin lapsi tulee hoitoon! Eihän missään muussakaan ammatissa henkilökunta määrää asiakkaiden käynti aikoja!

[/quote]

Vierailija

Ei niitä vapaita AINA niin tiedä etukäteen. Mä ilmoitan kyllä AINA sinä päivänä kun lapseni jää kotiin, mutta erittäin harvoin etukäteen.

Vierailija

Yli puolet jätti tulematta ja ilmoittamatta.

Ei siinä mitään mutta henkilökuntaa olisi voinut olla enemmän lomalla.

Ilmoittakaa hyvät vanhemmat etukäteen AINA jos lapsenne on pois.

Vierailija

Lainaus:

joutuvat pitämään sitte lomiaan silloin kun ryhmät on täynnä ja kun sijaisia ei ole niin kahdella hoitajalla vedetään koko päivä. Siksi juuri järkevintä olisi pitää lomat silloin kun lapsia ei ole, vaikkakin onhan siinä sitä aikaa enemmän lasten kans olla joo... Mutta se on sit pois arjesta hyvät vanhemmat. Siksi täytyy ilmoittaa...

Vierailija

Täytin ne laput, mutta olin silloin kipeä ja en ole ihan varma, mitä niihin kuumeisena rustasin. Kuitenkin puhelimessa ennen joulua vielä totesin, että X tulee sitten hoitoon taas loppiaisen jälkeen, joten ainakin jonkun siellä pitäisi tietää, että olemme vielä lomalla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat