Ovatko lastenne serkut mielestänne mukavia lapsia/nuoria?

Vierailija

.

Kommentit (11)

Vierailija

Ja kyllä, pidän hänestä kovasti. Oikein suloinen poika ja niin hyvä kaveri omani kanssa. Vaikka välimatka on pitkä ja pojilla ei hirveästi ikää, on hellyttävää nähdä, että ovat kiintyneet toisiinsa, soittelevat ja ikävöivät, kun eivät näe pitkään aikaan. Kyseessä 5- ja 6-vuotiaat. :)

Vierailija

Yhdestä vaan oon huolissani, että mitähän siitä seuraa, kun tulee murrosikään. On sen verran rajatta kasvanut, että edessä voi olla vielä riemulliset ajat. Mutta toivotaan parasta.

Vierailija

Oman veljeni lapsista olen oikein ylpeä ja kerron mielelläni heidän "saavutuksistaan" (urheilun ja muiden harrastusten saralla) ystävillenikin.

Mieheni sisaruksilla on suloisia pieniä palleroita. Olen kiinnostunut kuulemaan heidän kuulumisiaan ja pidän heitä ihanina lapsina :)

Vierailija

heitä on valitettavasti vain kaksi, isän puolelta ei yhtään serkkua ja minullakin on vain yksi sisar, jolla siis kaksi lasta. Varsinkin lasteni tyttöserkku pitää minut nuorison muodista ja elämänmenosta ajantasalla, meillä on ollut jo vuosi tapana tehdä kesäristeily Ruotsiin kahdestaan tyttöjen kesken.

Vierailija

Miehen siskon mies vaikuttaa sen verran jämäkältä nuorelta mieheltä, että osaa varmaan pitää pesueensa järjestyksessä, joten uskon, että ihan ok porukkaa on sieltä tulossa. Mutta niin nuorta meidän lapsiin verrattuna, ettei niistä kavereiksi ole kuin korkeintaan kuopuksellemme.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat