Mä haluan olla hauska!!!

Vierailija

Neuvokaa miten vois oppia ottamaan itsensä ja elämän vähemmän vakavasti, irrotella, hullutella ja mitä kaikkea hauskat höpöttäjätyypit ikinä tekeekään!

Mä haluan olla sellanen!!!

Kommentit (10)

Vierailija

Lainaus:

Nopeutta reagoida keskusteluun ja hyvää muistia. Mielestäni huumorintajua ei voi opetella, sitä joko on tai ei ole. Jotain samaa kuin musikaalisuus.

kaikilla on huumorintajua, mutta kaikilla ei ole sellaista kykyä hauskuuttaa suurempaa ihmisjoukkoa. Mutta kyllä varmasti kaikki saavat JONKUN nauramaan, jos huumorintaju menee yksiin. Ja sitten taas sellaiset yleisesti hauskana pidetyt tyypit eivät suinkaan kaikkien mielestä ole hauskoja. Eli minä keskittyisin siihen, että itsellä on hauskaa, jolloin varmaan löytyy joku toinenkin, joka arvostaa sentyyppistä hauskuutta. Kaikista nyt ei ole Conan O'Brieniksi (jota moni myös inhoaa).

Vierailija

kirjoittaessani olen usein hauska ja nokkela

niin pikaviestimissä kuin pidemmissä maileissakin

mutta irl keksustellessa harvemmin kykenen minkäänlaiseen vitsailuun

tai joo kykenen jos juttelen jonkun kanssa kahdestaan,

mutta huulenheitto porukassa mahdotonta.

Voiks hauskuutta oppia?

Vierailija

Kaikkien elämä on enemmän tai vähemmän surkuhupaisaa: jos kerrot siitä suureen ääneen muille, saat takaiskuista huumoria irti ja niin saavat muutkin :)

Vierailija

Mä luulen olevani irl hauska, mutta mä en taas osaa olla kirjoittaessani hauska. Vitsejä en osaa kertoa, mutta lanttu leikkaa suht nopeasti ja osaan mielestäni tilannekomiikkaa. Mutta täällä taas homma nyykähtää heti alkuunsa ja samoin sähköposteissa yms. olen tosi asiallinen ja kuiva kuin koppura. Ihailen kovasti esim. Borgå72:n (menihän nimimerkki oikein) kirjoituksia ja luulen, että olisi varsin hulvatonta hänen kanssaan meno irl.

Vaan onhan se toisaalta ihan mukava, että täällä ihmiset tykkää, että vastaan asiallisesti ja ystävällisesti. Irl olen varmaan kaikkea muuta kuin asiallinen ;-)

Vierailija

Nopeutta reagoida keskusteluun ja hyvää muistia. Mielestäni huumorintajua ei voi opetella, sitä joko on tai ei ole. Jotain samaa kuin musikaalisuus.

Vierailija

Paljon mun elämässä on ollut kaikkia omituisia sattumuksia, takaiskujakin, mutta en taida oikein hauskasti niitä osata kertoa, ts. hauskakin juttu muuttuu mun kertomanani jotenkin, öh, tönköksi.

Itseironiaani ei jengi taida oikein tajuta, tai en osaa sitäkään.

Tuntuu että jos alan hassuttelemaan, juttuni ovat outoja, eivät naurata muita.

Näytelmäryhmä olisi suuri esiintymispelon voittamishaaste!

Miten semmoiseen voi hakeutua? Jos tarvitaan pääsykoe, niin ei taida meitsiltä luonnistua.

Onko pääkaupunkiseudulla millaisia?

Vierailija

Joko olet tai et. Just vietin puoli tuntia puhelimessa hauskan ihmisen kanssa, ja nauroin mahani kipeäksi. Sellaisen ihmisen kanssa on helppo olla hauska, joka tosiaan näkee asiat niin hulvattomalla tavalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat