Kaveri antamassa lapselleen nimeä Kiia

Vierailija

Aivan karmeaa minusta. Kuulostaa ihan kiimalta. Ja nythän on se automerkkikin.

Kuinka saan sanottua, että nimi on karmea?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kiia on kyllä ihan järkyttävä nimi. Itselleni tulee siitä jostain syystä mieleen lauma naurulokkeja penkomassa roskia nakkikioskin lähiympäristössä.

Vierailija

joka siis on aivan hirveä ysäri nimi ja vielä automerkkikin. Ja nuorempi sitten sai järkyttävän mummonimen Kerttu. :D

Mitä se sinua liikuttaa minkä nimen ystäväsi lapsi saa? Jos se lapsi sitä inhoaa joskus sydämensä pohjasta niin varmaan vaihtaa sen sitten ihan itse.

Vierailija

Mulle ei todellakaan ole koskaan tullut mieleen Kiiasta Kiima. Jokaisestahan nimestä saa väännettyä jotain tyyliin: Annasta tulee mieleen anus. Petristä perse ja Tiinasta Tippuri.

Vierailija

Ihan kamalia mummo nimiä molemmat.

Kiia on huomattavasti parempi valinta.

Kyllä minun kaverit sano suoraan jos eivät ole pitäneet nimistä jota olen lapsilleni antamassa. Kerro ihmeessä, että kuulostaa kiimalta. Ei ole ehkä tullut ajatelleeksi.

Tunnen yhden tosi kivan Kiia tytön. Ja minusta Kiia on kiva nimi.

Vierailija

tyhmän kuvan annat itsestäsi, jos sanot että heidän (luultavasti) huolella valitsema nimi on karmea. Minusta se on hyvä nimi, ei mikään Adolf Hitler.

Vierailija

Muistan, että hänen suosikkejaan on ollut mm. Eeva ja Liisa. Mistä hitosta toi Kiia on nyt revitty? Musta tuntuu, että kaverini on tekemässä isoa mokaa. Sukunimikin on sellainen töksähtävä.

Kiia on sitäpaitsi tosi ysäriä.

ap

Vierailija

joka ikisessä nimiketjussa vaikka miten monikin kommentoi nimeä koiran nimeksi, oli nimi mikä hyvänsä. No asiaan, minusta nimi on oikein nätti. Ja jokainen saa ihan vapaasti valita, minkä nimen lapselleen antaa, se ei minusta kuulu kenenkään toiselle.

Vierailija

JOS sanot että nimi on karmea, mitä seuraa?

Sinä et saa hyvää mieltä. Kaverisi loukkaantuu pahoin, samoin hänen lapsensa isä. Lisäksi kaverisi järkyttyy siitä että sinä kaverina sanot noin tökerösti, etenkin kun mielipiteelläsi ei ole mitään väliä.

Jos sanot että nimi on mielestäsi karmea, niin mitä siitä koostut? Jätä sanomatta, niin et pahoita kenenkään mieltä. Sinulla ei pitäisi olla sananvaltaa siihen minkä nimen kaverisi lapselleen valitsee, joten älä pilaa heidän nimenantoprosessiaan laukomalla typeryyksiä, näin teilläkin pysyvät välit.

Minä olen ollut tilanteessa että paras ystäväni valitsi lapselleen ihan hirveän nimen, mutta kas kummaa, lapsi on niin suloinen ja rakas että mielikuva nimestä on muuttunut ihan toisenlaiseksi kuin alunperin oli.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat