Vaikea ja hankala isä?

Vierailija

Onko kenenkään muun oma isä tosi hankala? Omani on, ja aina vaan pahenee tilanne. Vaikka kuinka yritän välttää riitoja ja olla kuitenkin rehellinen ja suora, niin kaikki menee hankalasti ja riidaksi. Rasittaa!!!

Kommentit (9)

Vierailija

Mutta mieheni exä on sitä mieltä, että mieheni on hankala isä. Mieheni haluaa nimittäin tapaamisoikeuden lapseen ja sehän ei exälle käy.

Vierailija

Katson vanhemmanvelvollisuudekseni suojella lastani samanlaiselta kohtelulta mitä aikani itse jouduin kestämään. Mun lapsia ei nollata, nolata, häpäistä tai haukuta sikäli kuin siihen voin mitenkään vaikuttaa. Mitään takeita isäni käytöksen paranemisesta mun lapsia kohtaan vs mua kohtan ei ole, enkä toisaalta itsekään halua enää asettua alttiiksi tuolle edelläkuvatulle. Jotkut isät nyt vain ovat kusipäitä ja sitä nyt niittäkööt mitä ovat kylväneetkin. Ei mun isä ollut mun häissäkään.

t:4

Vierailija

ja lapsia on. Katson myös velvollisuudekseni suojella lapsia. Isäni ei ole heitä edes koskaan tavannut eikä tapaa jos asia minusta riippuu. Välit ollu lopullisesti poikki vuosia, kun kasvoin lapsen uskostani ulos. Kaikki isät ei ole hyviä.

Vierailija

Ilmotin aikoinaan isälle, kauheiden riitojen ja riitaisan lapsuusaikani jälkeen että ottaa yhteyttä, jos haluaa sopia, mikä edellyttää anteeksipyyntöä hänen puoleltaan. Mitään ei ole kuulunut. Sukujuhlista sovitaan äidin kanssa niin, että me mennään jos halutaan ja he sitten siinä tapauksessa jos me ei mennä.

Vierailija

On pilkannut mua lapsesta lähtien ja tekee sitä edelleenkin koko ajan. On omasta mielestään ilmeisesti hauska. On lisäksi nykyään täyspäiväinen alkoholisti. Näemme aika harvoin, puhuneet emme ole vuosiin.

Vierailija

isääsi? Mua toistaiseksi tällaset asiat harmittais niin etten ole laittanut välejä poikki. Mun isä ei myöskään koskaan ole ollut väärässä vaikka mitä olisi suustaan päästänyt.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat