onko muita jotka eivät lapsuudessa osanneet

Vierailija

luoda ystävyyssuhteita tai kun osasivatkin ei osannut pitää niistä kiinni? Nyt surettaa kun ei ole sellaisia ystäviä jotka olisi tuntenut ihan lapsesta asti! Lapsena oli kyllä ystäviä mutta esim kun ala-asteeltä siirryttiin yläasteelle en osannut enää pitää yhteyttä aiempiin ystäviin vaan tuli uusia tilalle. Sama kävi sitten kun siirryin lukioon ja sitten vielä yliopistoon, josta sieltäkään minulla ei ole ystäviä. Nykyisen työpaikan ystävät on sellaisia jotka ovat pysyneet edelleen vaikka olenkin nyt hoitovapaalla ja toki olen saannut uusia äitiystäviä äitiysloman aikana. Olen kovasti pohtinut sitä että mistä johtui etten osannut pitää suhteita yllä, luulen että liittyy osaltaan vanhempieni malliin.

Kommentit (3)

Vierailija

selkeästi olen nyt ymmärtänyt että tämä on kuitenkin liittynyt minuun itseeni. En jaksa aina olla sosiaalinen, tulee kausia kun en jaksa niin paljon innostua tapaamaan kavereita, sitten taas kun tulee se toinen vaihde päälle niin tapaan pitkästä aikaa kavereita joiden kanssa ei olla ehditty näkemään.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat