G: Miksi meikkaat itseäsi?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

jotka ei meikkaa yleensä ja sitten juhlissa tulee räväkkänä vastaan! Toivottavasti sitä ei huomaa kun nytkähdän viisi senttiä ylöspäin ja oon hetken niin sekavan näköinen..

Vierailija

Minulla on luonnostaan mustat silmänaluset. Tietysti myös nämä tyypilliset suomalaiset valjut silmät näyttävät paremmilta, kun laittaa ripsiväriä ja ehkä ohuet rajaukset.

Vierailija

Mutta nyt turvonneena (= kaksoisleuan alku), väsyneenä (= silmäpussit+mustat aluset) ja muutenkin harmaan värisenä (= ei tarpeeksi kasviksia ja vettä) olen kauhistunut peilikuvaani kun olen sen kesken päivää nähnyt. Kävin vähän aikaa sitten ilmaiseksi meikattavana ja tuijotin itseäni peilistä varmaan koko loppupäivän; onko minullakin tasainen, kaunis iho pelkän kunnollisen meikkivoiteen ansiosta?? Väkisinkin kävi mielessä mitä "taikoja" saisi aikaiseksi jos vähän viitsisi panostaa...

Noloa kyllä mutta olen monesti ollut liikenteessä huolitellun ystäväni kanssa tuntematta edes häpeää kulahtaneesta lookistani. Nyt kun alkaa tuotakin ajattelemaan, posket hehkuvat...

Vierailija

Lainaus:

En meikkaa, koska meikin poistoon käytetään kemikaleja, jotka kuivattavat ihoa. Sitten ihoa kostutetaan rasvoila=kemikaaleja ja meikit ovat kemikaaleja.

Vanhenen mielummin omaan tahtiin....

En kans halua läträtä kemikaaleja naamaani. MInulle on aivan sama, mitä muut ajattelevat, se on minun ihoni ja minun terveyteni.

Vierailija

Asiakkaat säikähtää, jos en ainakin vähän yritä peittää aneemisen mustia silmänympäryksiä ja laita vähän väriä kalpeaan naamaani.

Aikaisemmin en juuri työpäivinä meikannut, mutta sairastelu on tehnyt tehtävänsä ja nyt on vain pakko.

Vierailija

Huuleni ovat vaalean sinertävät ja silmäluomeni melko kirkkaan pinkit. Punertavaa väriä on laikuittain kasvoilla. Lisäksi minulla on luomia, 30 vuotta vanhoja finnien kraatereita, hilseileviä kohtia, velttoa ihoa, ihan kaikkia iho-ongelmia. Meikki tasoittaa ihoani sen verran, ettei se vie koko huomiota, vaan joku voi huomata asianikin.

Vierailija

sama asia kuin kysyisit miksi pukeudut muihin kuin verkkareihin, miksi harjaat hiukset, miksi käytät deodoranttia....eli fyysisen terveyden kannalta ihan se ja sama mutta muuten ei.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat