G: Nimi, jonka suosiota et ymmärrä?

Vierailija

Itse en ymmärrä miksi niin moni pitää nimistä

Arttu,

Aatu,

Eetu,

Niko,

Leevi,

Veeti

Veera,

Siiri,

Viivi,

Helmi,

Lumi.

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Fanny tarkoittaa englannissa slangina..

"Fanny part" =hauska/kummallinen osa tai paikka (ruumiista)

Fanny tarkoittaa oikeasti hauskaa/hupaisaa mutta moni muukin sana on väännetty rumaksi.

Suomessa piparikin takoittaa alapäätä jne.

Suomalainen Fanny tulee ruotsista ajalta jolloin se ei tosiaankaan takoittanut mitään alapäätä.

On ihmisestä itsestä kiinni miten asiat ottaa..

T: eräs joka pitää kaikenlaista nimistä

Vierailija

Minun isoäitini aikoinaan kyllä sanoi saunassa pesevänsä "fannin" ja komensi minua lapsena pesemään fannini myös. Kyllä minäkin olen ajatellun sen olevan vanhankansan puuteripyllyisä tapa kutsua alapäätään. Isoäiti oli hyvin matriarkaalinen rouvashenkilö, joka ei koskaan pierrytkään toisten kuullen, voi olla siis että nimitys oli hänen omansa. Mutta ei kuulostanut vieraalta nelosen selitys.

Nico, Niko, Miro, Toni, Joni, Viljami, Vili,

J-nimet, Ada, Nina, Peppi

Ylipäätään semmoiset nimet, joissa ei ajatella lapsen kasvavan aikuiseksi ja olevan joskus töissä tms. kunnioitusta vaativissa tehtävissä. Olepa yritysjohtaja Jemina Lumi Kukka Virtanen. Tai Nico-Ukko Viljami Rönttönen.

Vierailija

Ettekö te aikuiset ihmiset tajua, että jokaisella ihmisellä on ihan oma makunsa niin nimien, värien, sisutuksen kuin kaiken muukin suhteen elämässä? Vai mitä ihmettä te ajattel näillä listoilla takaa?

Ei ymmärrä, ei!

t. eräs, jonka mielestä mailma olisi niin paljon parempi paikka, jos osattaisiin olla suvaitsevaisia ja otettaisiin huomioon toisten mielipiteet ja annettaisiin "lupa" olla erilaisia!!

Niin ja vaikka en itsekään hirveästi pida kaikista nimistä niin en silti arvostele kenekään nimiä..."ei nimi miestä pahenna ellei mies nimeään!!" Olisipa siis todella kiva tietää teidän arvostelijoiden omat nimet...ne kun nyt ainakin tuntuvat aika "pilatuilta";D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat