MIten pettäjä miehesi jäi kiinni?

Vierailija

Mikä sai sinut epäilemään, että mies pettää?

Kommentit (8)

Vierailija

Seuraavan kerran tavatessamme löysinkin sitten kondomin kääreen patjojemme välistä. Itse käytin e-pillereitä. Hän oli mennyt töihin joten olin yksin kotona. Sain nopeasti selville nimen ja puhelinnumeron. Aika paljastavia runoja löytyi raapusteltuna sinne tänne. Vaikutti vahvasti siltä että mies halusi paljastua.

Vierailija

Se hellä ja huomaavainen rakas aviomies, muuttui tiuskivaksi ja äyskiväksi ukoksi. Syytti muutoksesta rahahuolia ja työpaineita... Tutkin puhelimen, sieltä löytyi viestejä, joissa toinen nainen nimitteli miestäni rakkaaksi ja kullaksi.

Annoin anteeksi ja sanoin miehelleni, että tästä kyllä selvitään jotenkin... Mies lupasi, ettei tämä ikinä enää toistu ja että minä ja lapsemme ovat hänelle kaikki kaikessa... 4kk myöhemmin vilkaisin puhelinta ja sama peli jatkui... eri nainen vain... nyt olen kuukauden asunut kaksin lapsemme kanssa. Nyt mies myöntää, ettei hän varmaankaan ikinä olisi muuttunut...

Vierailija

Olin aikaisemmin löytänyt romanttisia viestejä, mutta luulin suhteen loppuneen. Mies ei koskaan tunnustanut minulle pettäneensä. Jätin hänet lopulta ja he menivät sitten naimisiin. Ja hyvä niin!!! Paremman miehen sain kun vaan lähdion etsimään.

Vierailija

Käänsi tietokoneen näytön niin ettei näkynyt yleisiin tiloihin. Valehteli menoistaan tai aiheutti riidan jota sai lähteä ovet paukkuen "kaverille".

Sitten tutkin puhelimen ja sähköpostin sekä tietokoneen muistin.

Selvä peli.

Vierailija

En vieläkään tiedä miksi. En tosiaan osannut epäillä mitään. Järkytys oli suuri, kun luin lähetettyjä viestejä toiselle naiselle. Parin vuoden päästä sama toistui. Mutta silloin jo opin virheistäni. Pettäjä ei koskaan muutu kuin ehkä väliaikaisesti.

Vierailija

Exäni penkoi kaikki kaapit. Katselin vähän aikaa. Kysyin ottaisiko kahvia tai teetä. Toinen kysymys kuului: Onko nainen suomalainen vai saksalainen? Hänen oli pakko myöntää suhde. Minä pakkasin tavarani ja ilmoitin olevani poissa 3 päivää. Kyseisenä aikana hänen tulisi kerätä kamansa ja häipyä lopullisesti elämöstäni.

Ja niin me erosimme.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat