Vi...*ttu mikä komentti,jos se menee noin,niin sitten mun lapsi

Vierailija

on vakavasti sairas tulevaisuudessa,kun olin msentunut serkä ahdistunut raskauden aikana

Ei kai kukaan suosittele lapsen tekoa masennukseen? Se kun on vieläpä 50% perinnöllistä.

Mä oon varmaan sitten ihan kusipää.. mutta en tekisi lasta jos riski lapselle sairastua johonkin vakavaan sairauteen olisi kovin korkea. Oon ihan täys mulukukku ja rasisti :(

En vaan kestäisi jos lapsi perisi helvetin.

On tietty eri asia jos ei ole klinisesti masentunut vaan jonkun ohimenevän asian takia. Kaikki tietää sen eron ja en puhukkaan kuin sairaanloisesta masennuksesta nyt.

Kommentit (5)

Vierailija

mitään perinnöllisiä sairauksia, ei saisi tehdä lapsia sitten varmaan. Täydellisyys kunniaan! Kuulostaa kyllä vähän natsimeiningiltä, kirjaimellisesti.

Vierailija

useimmat heistä ovat kuitenkin sitä mieltä, että vaikka elämässä on vaikeuksia, se on vaivan arvoista. Kaveri aikanaan pohti lasten hankkimista kun hänen suvussaan oli perinnöllistä, noin 20 ikävuoden tienoilla sokeuttavaaa silmäsairautta. Tämä kaveri teki lapsia sillä perusteella, että hänen siskonsakin elämä on sokeudesta huolimatta ihan mukavaa.

Masentunut ei tosin aina koe elämäänsä elämisen arvoiseksi. Sen sijaan masenuksesta parantunut yleensä näkee sen saman elämän sittenkin elämisen arvoisena - sairaudesta huolimatta. EIkö sinun pitäisi pikemminkin toivoa, että omat lapsesi saavat nopeammin apua kuin sinä ja selviävät siksi helpommalla?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat