ei löydy sopivaa äkkilähtöä, mitäs nyt tehdään?!

Vierailija

Miehellä on nyt 2 vkoa lomaa/vapaita, nyt 3 päivää takana päin. Olen metsästänyt hullunkiilto silmissä perheelle äkkilähtöä miel. Kanarialle, muttei ole oikein mitään tarjolla :( Tai jos onkin, niin hinnat ovat tähtitieteelliset tai paikkoja on vapaana vain kahdelle hengelle!

Keksikääpä arvon mammat jotain mielekästä tekemistä lomallemme. Itse olen hoitovapaalla ja todellakin "loman" eli vaihtelun tarpeessa. Lapset ovat n. 2v ja 4,5v. Mies viettäisi mieluusti koko loman kotona omien projektiensa parissa, mutta mulla hajoaa kyllä pää jos en pääse jonnekin tuulettumaan! :D Asumme pk-seudulla ja ainakin Turun lähellä olisi ilmainen majoitusmahdollisuus, samoin Kalajoella, mutta enpä tiedä jaksammeko sinne asti ajella.

Ehdotuksia?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

lähtekää Tampereelle ja leikkikää pari päivää turistia. Saman kyllä voi tehdä kotikaupungissaankin mutta joskus tietty kiva lähtee kauemmas. Otatte turistivalokuvia, museossa pitää käydä, ruokapaikka joku sellainen missä ei ole ennen käynyt. Ja parasta jos lähtee reissuun junalla niin ensimmäiseksi tietysti ravintolavaunuun ja juomat koko pesueelle.

Me harrastetaan tätä köyhän miehen lomailua, ihan kivaa kun ei ota liian vakavasti.

Vierailija

Helpompaa ja edullisempaa.

Tai sit Turkuun sinne tuttaville, käytte Kylpylässä (Caribia ainakin on kiva paikka!) ja varaat itsellesi jotain hoitoja...

Vierailija

näytti olevan Domina travelilla äkkilähtö 5.1 viikoksi. Hinta alle 500e.

Meidänkin piti lähteä heti joulun jälkeen, muttei saatu mitään äkkilähtöä :(.

Vierailija

nyt meille kävi niin onnellisesti että mies sai siirrettyä lomaansa, tai siis pirstottua sitä niin, että menee ensi viikolla muutamaksi päiväksi töihin ja perjantaina suuntaamme teneriffalle puerto de la cruziin! ihanaa, toivon vain, ettei ihan koko viikkoa sataisi :)

ap, hyvällä mielellä toisin kuin vielä eilen ja tänään päivällä.. :D

ps. sinä joka ehdotit että lähtisin yksin matkalle, koska minä olen sen tarpeessa: ehdotuksesi sai minut sekä nauramaan että itkemään :) se olisikin ollut ihana vaihtoehto, mutta ei ehkä kuopukselle kovin kivaa ja terveellistä olla kokonainen viikko erossa äidistä.. ja mies ei kyllä olisi riemastunut siitä.. siinäpä olisi ollut hänelle varsinainen hupiloma, kun olisi saanut täällä yksinään raataa kotona ja hoitaa lapsia (mitä toki itse teen kaiken päivää..) :D ei olis tullut kauppoja :)

Vierailija

oli jäljellä vain yksi paikka.. enkä oikein tiedä tuosta egyptistä muutenkaan.. mahtaako sinne tarvita jotain erityisiä rokotuksia tms.. niin ja en ihan helposti lähtisi jokerimatkalle pienten lasten kanssa, kun majoituksesta ei ole mitään tietoa.. voi jopa vaihtua kesken matkan tms.. miehen kanssa kaksistaan ei olisi ongelma, ollaan interreilattu ilman mitään etukäteen varattuja majoituksia ja yövytty taivasalla tms, mutta lasten kanssa olisi kiva ottaa varman päälle että voi relata edes vähän :)

pitää vielä tuo my jet tsekata, kiitos vinkistä, kakkonen!

ap

Vierailija

Tsekkaa Air Balticin lennot, halpislentoyhtiö, mutta oikein hyvä sellainen, jolla pääsee välillä erittäin halvalla!

Samoin poptravel.fi hyvä sivusto vertailla lentojen hintoja, ts etsii kaikki (myös pienemmät) matkajärjestäjät läpi ja listaa halvimmasta hinnasta ylöspäin.

Vierailija

Menkää Flamingon kylpylään, Tukholman Djurgårdeniin, Huimalaan, Serenaan, Turun linnaan tai Rehndalin kotieläin tilalle :) Nopeasti ne päivät kuluu, kun tekee muutamia pieniä reissuja.

Vierailija

ja tiedoksi vielä, että nettisivuilla tulevat hinnat ovat jostain syystä paljon kalliimmat kuin soitettaessa...kesällä viimeeksi kävi niin että kattelin kohdetta joka maksoi 500 ja soitettuani sain sen 350 eurolla...:)

Vierailija

eli siis meillä olisi myös vilnassa liettuassa ilmainen majoitus, hyvät ystävämme asuvat siellä ja heitä olis ihana nähdä, mutta näköjään saa pulittaa 900 euroa lennoista sinne ja takas :( ..ellei sitten soittamalla hinta putoaisi... kerran ollaan kesäaikaan käyty siellä autolla ja se oli kiva reissu, mutta nyt pakkaskeleissä se vaihtoehto ei jostain syystä houkuttele..

olisko ehdotuksia mitä kivaa ja arjesta poikkeavaa voisi tehdä täällä kotimaan kamaralla tai esim. tukholmassa tai tallinnassa pikkulapsiperheenä keskellä talvea?

nyt taitaa paras ehdotus olla painua pehkuihin. hyvää yötä ja kiitos kaikille tähänastisista vinkeistä! :)

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat