uskotteko maalimanloppuun vuonna 2012?

Vierailija

..mutta mitä..?

Kommentit (12)

Vierailija

Lainaus:

Mäkin oon tarralappututkija (tutkin tarralappujen määrää ja kokoa ja teen niiden perusteella luotettavia päätelmiä) ja ennustan että maailma ei lopu 2012.

Vierailija

Mä näin kerran unta, jossa mulle toistettiin päivämäärää 21.12. Vuodesta ei puhuttu mitään. Tuolloin en ollut kuullutkaan mistään Maya-kalenterista.

Vierailija

Mulla sattui tänään marketissa ihmeellinen tapaus, en tiedä mitä se sitten ennustaa.

Laskun loppusumma oli 33,66 senttiä. Plussa-etu oli 30 centtiä. Sen jälkeen loppusumma oli 33,36 senttiä. Sen jälkeen jouduin vielä lapsosen unohduksen takia maksamaan uudestaan, nyt 0,36 senttiä. Jotain mystistä tuossa nyt tapahtui. En ole ihan varma liittyykö se Israeliin vai Yellowstonen purkaukseen vai molempiin.

Vierailija

kärventää planeettamme. Eihän maailma mihinkään sitä ennen katoa. Eikö maapallo ole nyt puolivälissä ikäänsä? En ole ekspertti, mutta kyllä maapallolla pitäisi ikää olla enemmänkin tuhansia kuin satoja vuosia.

Kuinka moni ennustikaan, että jotain katastrofaalista tapahtuu, kun vuosi vaihtuu 2000:ksi. Ei tapahtunut mitään.

Taikauskoa kaikki tynni.

Vierailija

Mäkin oon tarralappututkija (tutkin tarralappujen määrää ja kokoa ja teen niiden perusteella luotettavia päätelmiä) ja ennustan että maailma ei lopu 2012.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat