Mietitkö koskaan aborttiasi?

Vierailija

ikäinen sä oot? Meillä se onni rt on jo kolme lasta, mut vois pööa neljäkin.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

lähinnä mietin sitä olisiko lapsi ollut tyttö vai poika ja minkäikäinen hän milloinkin olisi.

itseasiassa asia on viime aikoina alkanut vähän painaa mieltä, abortista on kyllä jo yli 4 vuotta..

kolme tervettä lasta meillä kuitenkin on olemassa, välillä silti mietin että mitä jos olisi se neljäskin tässä. ei tosin silloisessa elämän tilanteessa ollut mitenkään mahdollista pitää lasta. nyt jos tulisin yllättäen raskaaksi, en epäröisi hetkeäkään, en missään tapauksessa tekisi enää aborttia, ikinä.

Vierailija

lähinnä olen edelleen päätökseni takana. Aikaa on kulunut 2,5 vuotta ja olen saanut opintoni päätökseen (mikä oli suurin syy raskauden keskeytykseen tuolloin).

Olen myös samaa mieltä jonkun aiemman kirjoittajan kanssa, että kun lukee näitä lööppejä äitiään yksin yössä pyjamat ja kumisaappaat päällä etsivistä kolmevuotiaista, tulee useimmiten mieleen että voi kun useampi nuori/päihdeongelmainen nainen valitsisi sen abortin ajoissa. Kaikista ei yksinkertaisesti ole äidiksi. Jäisi muutama nuori elämä pilaamatta alkuunsa.

Vierailija

Siitä on nyt 9 vuotta ja välillä tulee mieleen että jos olisin pitänyt vaikka hulluahan se sillloin olis ollu... en ollu liian nuori, olin 27v. Hakkaava,narsisti, juoppo mies oli, olis varmaan tappanu lapsenkin, niin ainakin uhkasi.

Uhkasi myös tappaa minut jos pidän lapsen... tiedän etten siihen elämäntilanteeseen voinut lasta ottaa, lapsen parasta ajattelin. En tuolloin ollut itsekkään kunnossa, ihan hakattavana ja maan matosena....

Nyt kaikki toisin, toinen mies ja ihana lapsi :)

Kyllä sitä joskus kuitenkin miettii...

Vierailija

Kyllä mä ainakin mietin mutta se tehtiikin vasta tossa marraskuussa. Kadun syvästi koska haluan lapsia oisin halunnut pitää sen pikkusen mutta mentiin miehen kanssa paniikkiin ja päädyttiin aborttiin.. Se tehtiin lääkkeillä ja kun ekat lääkkeet olin ottanut oisin halunnutkin sitten jatkaa raskautta mutta epämuodostumien riski on suuri.. Mietin koko ajan että paljo mulla ois viikkoja koska tuntisin liikkeitä jne... Kenellekään en voi asiasta edes puhua.:(

Vierailija

Enkä mä sitä enää mieti. Mä olin, herrasiunaa, 15-vuotias ja aikuinen ymmärtää kyllä, että ratkaisu oli ainoa oikea siinä vaiheessa. Meillä on ihana lapsi, kohta viisivuotias. Kolmikymppisenä oli oikea hetki tulla äidiksi. Mä en muutenkaan jaksa vatvoa vanhoja asioita, kun ei ne siitä miksikään muutu. On elettävä tätä päivää ja yritettävä tehdä tästä päivästä tämän hetkisen elämän paras.

Vierailija

Minua niin naurattaa nää vouhkaavat abortin vastustajat! Tunnen muutamia ihmisiä jotka aina jakso haukkua niitä jotka oli keskeytykseen päätynyt ja aina selittänyt kuinka abortti on murha ja itse ei tekisi aborttia ikinä mutta sitten kun itse on joutunut tämän valinnan eteen niin yllättäen siihen aborttiin sitten päädyttiinkin. Kaikilla on vapaus valita enkä itse tuomitse ketään joka tekee abortin.

Vierailija

Lainaus:

Suuri osa naisista jotka tekee abortin tulee aika usein aika nopesti abortin jälkeen raskaaksi ja hoitaa lapsensa hyvin jo on siihen täysin kypsiä!! Ja sun toive että mun seuraava lapsi kuolee kohtuun voi kuule hyvin toteutua, koska sairauteni takia kaikki raskauteni tulee olemaan vaarallisia minulle ja lapselleni mutta olisko sun mielestä oikein että seuraava lapsi joka on täysin viaton joutuisi mun teostani maksamaan? Sitäpaitsi jos tulisin raskaaksi jnyt a lapseni olisi vammainen en sitä abortoisi ihminen se on siinä missä muutkin vaikka vammainen olisikin.

Vierailija

Olen ihan sinut asian kanssa ja voin vakuuttaa, että kaikki abortin tekijät aivät riudu asian kanssa.

Ja seksi on primitiivinen tarve, aivan kuten syöminen, juominen ja nukkuminen. Kautta aikojen on pantu ja kaikki eläimetkin tekevät "sitä". Monesti terve järki himojen vallassa jää taka-alalle ja tulee ei-toivottu raskaus kuvioihin. Parempi sekin kuin ei-toivottu lapsi. Kaikille maailman kymmenille miljoonille ei-toivotuille lapsille ei riitä hyviä koteja. Heistä minä olisin enemmän huolissani kuin kudosmöykystä.

Auttakaa Unisefin kautta näitä lapsia! Syntyä tyttölapseksi kehitysmaahan=helvetti.

Vierailija

Lainaus:

Kyllä mä ainakin mietin mutta se tehtiikin vasta tossa marraskuussa. Kadun syvästi koska haluan lapsia oisin halunnut pitää sen pikkusen mutta mentiin miehen kanssa paniikkiin ja päädyttiin aborttiin.. Se tehtiin lääkkeillä ja kun ekat lääkkeet olin ottanut oisin halunnutkin sitten jatkaa raskautta mutta epämuodostumien riski on suuri.. Mietin koko ajan että paljo mulla ois viikkoja koska tuntisin liikkeitä jne... Kenellekään en voi asiasta edes puhua.:(

Vierailija

jos nyt itket ja kadut n 1,5 kk sitten tehtyäsi aborttiaisi, ja haluat muka nyt lapsen, olet kpsymätön äidiksi.

Nyt tai seuraavaan 5 vuoteen.

Jos aiot tehdä lapsen , minkä aiot olla abortoimatta heti perään, toivon että se olisi vammainen tai kuolisi heti syntyjään.

Saisit tutaa miltä tuntua leikkiä elämällä.

Vierailija

ihana perhe on nykyään ihanan miehen kanssa. Ennen näitä lapsia ja tätä miestä mietin kyllä paljonkin. Tiedän myös sen, etten olisi saavuttanut näitä nyt, jos olisin aikoinaan valinnut toisin.

Ja toi ysin teksti "Raskaaksi tulin kondomin rikkouduttua ja jälkiehkäisyn petettyä elämäntilanteessa, joka jo muutenkin oli sietokykyni äärirajoilla." olis voinut olla myös mun kirjoittama.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat