Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä? Lahja asiaa!

Vierailija

Lahjanerot laittakaa miulle jotain ideoita...Hyvälle ystävelle pitäisi lahja keksiä! Ollaan oltu pitkään ystäviä! Olen sille ostanut jo vaikka mitä ideat loppuu...toivoo jotain itselleen(hemmottelua) Ei astioita eikä liinavaatteita..hajuvesden joskus olen ostanut...ja hintaraja ois 30e!

Kommentit (12)

Vierailija

Apteekin kosteusvoiteet (20-30€) ovat todella hyviä ja sopivat lähes kaikille.

Korujakin on monenlaisia.

Hyvä kirja ilahduttaa lukijaa.

Vierailija

Naisesta siis kyse...ikää 26v (ei lapsia)...ja untuu että sillä jo kaikkea!

Mitä toivoisitte itse saavanne?

Auttakaa joku :)

Kiitos jo etukäteen!

Vierailija

Kymenlaaksosta samaa yritin kartoittaa kesällä. Ostin lahjaa lapsettomalle naiselle, joka toivoi hemmottelua. Ylitin sitten budjettini, ostin jalkahoitolahjakortin, taisi maksaa 42€..

Mutta osta vaikka kivaan koriin pakattuna jalkasuolaa ja -voidetta. Ja vaikka mita tykötarpeita samaan teemaan liittyen.

Tai hemmottelukorin:käsintehtyä suklaata, makukahvia, keksejä, ehkä joku pullo vaikka kuohuviiniä.

Meikkejä, esim. se kynsilakka en lähtisi ostamaan, koska mistä sä tiedät häntä miellyttävät värit.

Entäs joku meikkausopetusilta? Paljonkohan maksaisi? Itse ainakin tykkäisin ammattilaisen vinkeitä.

Tai joku mu, viininmaistelua tai joku pajukursii yms. Tietysti niissä on tylsä ola yksin, että jospa sitten itsekin menisit mukaan.

Vierailija

Mutta mitähän maksais joku kasvohoito tai vaikka kynsienlaitto->siis ihan vaan hoito ja lakkaus en tarkota mitään rakennekynsiä! Itse olen vähän poikatyttö eikä noista mitään hajua! Tai mitähän muita hoitoja ois tajolla? Niitäkin tuntuu nykysin olevan vaikka mitä! Asustellaan lappeenrannan tuntumassa!

Vierailija

tai elokuviin?

Kyllä tavallisen manikyyrin saa alle 30e, se vois olla kans kiva pikku juttu.

Entäpä joku energiahoito? Olisi erikoisempi. Tai akupunktio?

Vierailija

Tuli hyviä ideoita...kyselen tota meikkineuvontaa :) jos se menee yli budjetin ni sitten toi hemmottelukori jalkahoitotuotteilla ja Fresitalla! Tosiaan ollaan sovittu keskenämme ettei tota 30e rajaa saa ylittää :D (ja hyvä niin)!

Uusimmat

Suosituimmat