Rv 22 ja kummia oireita, mikä minua oikein vaivaa???

Vierailija

mulla HB tippui 124-110 vajaassa viikossa olo oli juuri tuollainen.

Sinuna kävisin mittauttamassa HB:n

Kommentit (3)

Vierailija

Täytyy varmaan käydä mittauttamassa se. Mulla on aina ollut huiman korkea hb, jotain 150, mutta viime raskaudessakin oli matalimmillaan 116, en tosin huomannut sitä mitenkään. Kiitos tosiaan, ei käynyt mielessäni että hb voisi tämän aiheuttaa!

Voisikohan rautaa alkaa syömään jo ennen mittausta? Pääsen kuitenkin vasta loppiaisen jälkeen neuvolaan.

ap

Vierailija

Olen ollut jo vajaan viikon todella väsynyt, väsymys on melkein pahempaa kuin alkuraskaudessa. Lisäksi pää särkee koko ajan, tosin voi johtua jumissa olevista hartioista. Pahinta on kuitenkin tunne että en jaksa tehdä mitään, siis fyysisesti, jo portaiden nouseminen saa voimat loppumaan ja pulssi nousee lähes 200:aan pelkästä suihkussa käymisestä.

Verenpaine ei ole koholla (olen itse mitannut kotimittarilla, neuvola vasta vajaan parin viikon päästä ja edellisestä aikaa yli kuukausi). Mitä tämä voi olla? Eikö suorituskyvyn pitäisi päinvastoin nousta keskiraskaudessa? Viime raskaudessa ei ollut mitään tällaista, olin näillä viikoilla täynnä energiaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat