Vinkkejä yhteisiin, arkisiin puuhailuihih

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

.

Kommentit (2)

Vierailija

Meillä ihanan kaikkeen osallistuva pikkujäbä, 11 kk, joka haluaa puuhata äidin kanssa kaikkea kotihommaa mukana.

Koska haluaisin löytää lisää tapoja antaa pojan osallistua, pyytäisin teidän vinkkejänne siitä miten asioita teillä tehdään.

En viitsi laittaa tähän luetteloa mitä jo puuhaamme yhdessä, jotta kukaan ei jättäisi jotakin mainitsematta mistä taas sitten saisin lisää virikkeitä.

KIITOS JA ONNELLISTA VUOTTA 2009 kaikille!

Magda_lena

Vierailija

Meillä poju 10 kk seisoo tukea vasten jo melko hyvin ja mm. näitä puuhaillaan meillä:

- poju kiskoo pyykkikoneesta pestyt pyykit lattialle (on siis luukku edessä ja kone lattialla) josta minä nostelen ne kuivaustelineeseen

- poju kiskoo puhtaat kuivat pyykit korista (johon olen ne nostanut telineestä) lattialla ja minä viikkaan

- syöttötuolista katsoo kun minä esim. kuorin perunoita ja hakkaa muovisella tai puisella kapustalla tiskipöytää (meillä poju jaksaa aika pitkään leikkiä omia leikkejään lattialla jos minä vaikka luen lehteä vieressä, mutta keittiössä ei leiki hetkeäkään jos minä teen kettiöhommia, vaan haluaa päästä näkemään ja mukaan)

- imurin perässä konttailee; isompi siivous kyllä tehdään miehen ollessa mukana

- nyt joulun aikaan reissuun lähtiessä laukkujen pakkaaminen onnistui hyvin niin, että poju vieressä tyhjensi äidin sukka- ja alushousukoreja

lisää vinkkejä minäkin mielelläni luen!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat