Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kielaroitte?

Vierailija

Miten kielisuudelmiin pitäisi vastata oikeaoppisesti? Olen ihan pihalla ja en oikein edes pidä siitä. Varmaan johtuu siitä, että olen sen suhteen estoinen, syystä etten tiedä, miten mun pitäisi vastaanottaa kumppanin kieli =).

Neuvokaapas!

Kommentit (5)

Vierailija

miten puhtaat hampaat naisella on ja miltä sylki maistuu, tai peitteinen kieli.

Vaikka olisi kuinka kuuma tapaus tahansa. En saa siitä mitään kiksejä.

Enkä viitsi pelkästään toisen mieliksi teeskennellä. Ei se tuota kuitenkaanmamanlaista nautintoa kuin suihinotto, klitoriksen nuoleminen tai nussiminen.

M31

Vierailija

pikkuhiljaa kokeilla omalla kielellä ja huulilla, maistella, helliä, näykkiä, imeä...

Jos on väärät kemiat (tai väärä kumppani) niin kielareita ei vain voi harrastaa. Mutta voihan olla, että kumppanisikaan ei siitä niin nauti. Ehkä te olette niitä, joille sopii paremmin pysyä pusuttelulinjalla.

Vierailija

Miten kielaroida...hmm!? Se riippuu niin henkilöstä,toisen kanssa sopii toisenlainen tyyli ja toisen kanssa toisenlainen. Itse rakastan sitä että mies tulee ihan lähelle,huulet melkein koskettaa toisiaan.Sitten kun huulet koskettaa toisiaan niin sen pitäisi tuntua pehmeältä. Kun suuta hiukan avataan niin pehmeä,kostea kieli koskettaa toista samanlaista...pehmeästi ja hellästi pyörittäen,huulet täyttyvät pehmeistä,hiukan kosteista huulista ja kielten kärjet hellästi leikkivät keskenään ( ei ole tarkoitus tukehduttaa toista tunkemalla kova kieli kurkkuun saakka) .Tuo on minun unelma suudelma!

Paraskin suudelma voi toisaalta mennä pilalle siitä että toisella on liian jännittyneet huulet,kieli on jäykkä ja kuolaa liikaa mukana. Pehmeys ja rentous siis plussaa,ei ole kiire mihinkään!

- nainen 25

Uusimmat

Suosituimmat