Tahtoisin ostaa ystävän lapselle vaatelahjan: mitkä ovat HYVIÄ merkkejä?

Vierailija

Olen siis (vielä) lapseton eikä mulla ole noista oikein tietoa... minkä merkkisestä vaatelahjasta olisit kaikkein iloisin? Mitkä ovat hienoja, laadukkaita ja arvostettuja merkkejä? Ystävän nuorempi lapsi täyttää 2v ja leluja heillä on paljon, joten en lelua tahdo ostaa.

Kommentit (7)

Vierailija

Monella merkillä on tietty "oma tyyli". Joku tykkää klassisesta, toinen uusretrosta, kolmas kimalteista ja rimpsuista (tytöllä).

Vierailija

Monet tykkää ihan H&M:n vaatteista ja niissä on ihan kiva hinta-laatu-suhde ja varmaan tuon ikäiselle löytyy vielä ihan kivoja.

Mut jos haluat ostaa sellaisia keskivertomerkkejä, niin Espritiltä, Legolta ja Benettonilta löytyy ihan kivoja ja monen makuun sopivia.

Ja jos haluat jotain vähän erikoisempaa, niin itse tykkään Minymon tai MeToon vaatteista. Minymoa saa Boboista ja nettikaupoista ja MeToo:ta nettikaupoista.

MeToota voit kurkistella vaikka www.kuperkeikka.fi

ja Minymoa vaikka http://www.minymo.dk/

Ja sitten aika harva pahastuisi jos saisi POPin vaatteita:

www.polarnopyret.se

Vierailija

rimpsuttomia ja laadukkaan näköisiä vaatteita. Merkeistä en tosiaan tiedä muuta kuin että aika usein lapsilla marimekon raitapaita päällä, väreinä ruskeaa, turkoosia jne... tuon marimekon tunnistan muita en. Marimekkoa en kuitenkaan haluaisi ostaa on jotenkin niin arvattava ja minusta vähän tylsä(?).

Vierailija

Lainaus:

En loukkaantuisi, mutta käyttämättä jäisi ainakin Marimekko ja POP.

En tykkää niistä yhtään.

Lainaus:

nämä toki maksavat sitten enemmän

Osta Ap vaikka yöpuku ja pari kirjaa iltasaduiksi. Tai sitten lahjakortti lastentarvikekauppaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat