G: rajuinta mitä olet tehnyt

Vierailija

ja millaisen tuttavuuden kanssa seksin saralla.

Minulla seksi tuntemattoman kanssa, yksi yö ja kuusi kertaa. Siihen se sitten jäikin, koska miestä ei voinut päivänvalossa ulkoiluttaa ;) en halunnut mitään haloota.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

ambulanssissa kun olin sairaankuljetuksessa opiskelijana Oulua pohjosempana.

Hih, olikohan meilla ysin kanssa sama ohjaaja :-D se M nimittäin...

Täytyy kyllä sanoa, että poliiseilla ja sairaankuljettajilla on superhyvät mahdollisuudet työpaikkaseksiin!!!

Vierailija

Kerran rakastellessa mieheni nai takaapäin peppun ja kusi samalla suoleen.

Aika eksoottinen kokemus

Tosin kerran jälkeenpäin sanoin miehelle että tee uudestaa mutta ei se pystynyt seisokissa kuseen

Vierailija

luulet, että homot panevat naista metsässä?

Lainaus:

miksi ihmeessä metsässä? Ja kuinka miehet, olivatko he homoja, vai muuten vain avoimia? Kerro enemmän ;)

Vierailija

vitutti katsoa porealtaassa kun teini-ikäinen pari hinkkasi toisiaan. Olivat vierekkäin mutta ilmeistä näki että kädet käy molemmilla ja lujaa. Ja miksi vitutti? No tietysti siksi kun itse ei saa. Hygieniapuoli ei sinänsä tuossa tapauksessa ollut mielessä. Kun paikka on täynnä ryssiä niin tuskin se allas enää suomalaisen pillun nesteistä likaantuu.

m

Vierailija

Niin, enhän sanonut, etteivät muut huomanneet.. ;-P

Paikka oli ulkomailla sijaitseva naturistikylpylä, jossa joskus näin muittenkin rakastelevan altaissa... Se on jotenkin kovin luonnollista ja kaunista, ei ketään haitannut varmastikaan :-) Ja paikka on tietysti vain aikuisille tarkoitettu, joten lapsia ei ollut paikalla järkyttymässä.

Eritteissä uimisesta voi olla monta mieltä.. Mua ei todellakaan haittaa, jos samaan isoon uima-altaaseen on joku/jotkut miehet tulleet! Rakkaudenilolientä, en edes ymmärrä miksi se jotain haittaisi? Ja sitäpaitsi ihan varmasti enemmän löytyy pissaa ihan tavallisesta uima-altaasta! Eikös joka toinen vähintään pissaa uima-altaaseen... ;-)

Lainaus:

miten voi ratsastaa tai rakastella uima-altaassa niin ettei kukaan huomaa? Vesihän on läpinäkyvää eikä ilmeetkään varmaan pysy kovin tyyninä, ja aika ilmeisiähän ne liikkeet ovat..

..

mitähän mieltä muut olivat kuin uivat eritteissä =D

Vierailija

Olen saanut miestä takaapäin kerrostalon katolla :-o Oma poikaystävä oli kyseessä ja alkoholilla oli asian kanssa tekemistä. Kämppä tuli kesällä niin kuumaksi, ettei siellä voinut olla, joten keksittiin kivuta ikkunasta talon katolle. Aamulla oli aika järkytys kun tajuttiin, kuinka yksikin horjahdus olis tarkoittanut putoamista 10:stä kerroksesta suoraan asfalttiin :-o

Olen myös harrastanut seksiä puistossa niin, että siellä on muitakin ihmisiä. Tosin huomaamattomasti tietenkin. Kyseessä oli naimisissa oleva mies, jonka kanssa mulla oli suhde.

Ratsastanut poikaystävällä kylpylän porealtaassa, ja rakastellut uima-altaassa jossa on muitakin - se oli kyllä ihanaa!

Vierailija

työharjottelussa ambulanssissa 2 lanssarin kanssa..

auto vaan kiinni extra-aikaa ja kolmen kimpassa hajotettiin yksi pakki ja paaritkin kärsi vähän..vaan kivaa oli ja sain loistavat arvostelut.

Pohjois-Suomen pojat on kovia...terkkuja vaan S:lle ja M:lle

Vierailija

Kerran vaimon kanssa naitiin lähetyssaarnaajassa peiton alla valot päällä. Jälkeenpäin kadutti. Ilman valoja ei näe kuinka ruma muija on.

Vierailija

miten voi ratsastaa tai rakastella uima-altaassa niin ettei kukaan huomaa? Vesihän on läpinäkyvää eikä ilmeetkään varmaan pysy kovin tyyninä, ja aika ilmeisiähän ne liikkeet ovat..

..

mitähän mieltä muut olivat kuin uivat eritteissä =D

Vierailija

Vaikkei seksi siinä 17-20 mitään kummoista ollutkaan, kun nykyiseen vertaa, mutta voi sitä intoa. Kun aina yritti keksiä sopivan paikan esim. autossa, teltassa, luonnossa, kylmillään olleessa kesämökissä talvella, jonne sai ajaakin melkein tunnin suuntaansa.. sisätiloissa vain kun jomman kumman vanhemmat poissa..

Oli se vaan ihanaa, kun molemmat oikeasti halusi toisiansa. Ei tarvinnut anella tai kitistä kummankaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat