mitä tehdä, kun ekaluokkalainen haukkun naamaa, sössöttää, kun kiellän

Vierailija

tai komennan?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kestänyt miten kauan ja onko ollu TÄYDELLISESSÄ kaverittomuudessa sen ajan. Ei siis kännyä, nettiä, kukaan ei ole saanut tulla leikkimään teille?

Mulle on ainakin lapsena tollanen ollut aika tehokasta.

Vierailija

3 huomautusta, seuraavasta lähtee pleikkari tms kaappiin, jne.

Takaisin saa hyvällä käytöksellä taikka auttamalla kotitöissä. Kyllä se lapsi huomaa että alkaa kaikki tavarat kadota sinne kaapin perukoille ja alkaa käyttäytyä paremmin. Kaikista paras jos pystyt olemaan itse rauhallinen ja pitämään kiinni tiukasti tuosta systeemistä. Itse huomaan että välillä säälistä lepsun meidän 10v kanssa ja eipä se sitten tehoakaan (pyykkien pyykkikoriin saaminen on meillä se maailman vaikein tehtävä).

Vierailija

Itse en ainakaan mitään kolmea varotusta sen ikäselle salli!

Jos vastustaa tai lässyttää, puhumattakaan vittuilusta niin meillä muksu saa suoraan rangaistuksen: koneet pois, kotiarestia (ei saa mennä, kaverit ei tule meille eikä niihin pidetä yhteyttä mesellä tai ntillä tai kännyllä).

Lapselle voi olla mukava sitten muuten, mutta jotain rajaa kasvatukseen.

Vierailija

Huomautus siitä mikä on oikein ja väärin, mikä sallittua ja mikä luvatonta käytöstä; varoitus mikä seuraa jos vielä jatkaa/tekee uudestaan ja jos varoitus ei auttanut, rangaistus.

Vierailija

Onko se masentunut, jollei sitä mikään kiinnosta? Harrastaako? Onko kavereita/ onko kiusattu? Ulkoileeko? Saako lapsi huomiota? Onko rajoja? Onko käytös muuttunut rajusti viime aikoina?

Ekaluokkalaisella ei pitäisi vielä olla sellaisia fyysisiä muutoksia, jotka aiheuttaa tuollaista käytöstä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat