Missi Elina Nurmi eroaa

Vierailija

Vauva syntyi lokakuussa ja joulunpyhinä erosivat. Ero oli kuulemma harkittu päätös, sillä sitä oli mietitty muutama viikko!!

Oikein muutama viikko, en kyllä sanois että harkittu päätös jos muutamassa viikossa päädytään eroon.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

mutta minä nimenomaan puhuin 2-kymppisistä JOTKA hankkivat lapsia samantien kun tapaavat. Tottakai on 2-kymppisiä jotka päättävät seurustella kauan ennen lastenhankintaa, itsekin kuulun heihin.

Oli ikää miten paljon tahansa, ei kannattaisi heti niitä lapsia alkaa hommaamaan. Kyllä se parisuhde aikansa vaatiin myös 3-kymppisiltä.

t.3

Vierailija

Mä en kyllä käsitä mitä tossa nyt tehtiin väärin ja miks mun pitäisi itkeä sen lapsen puolesta..? Ihan kamalan surullista juu sen lapsen puolesta kun noin hätiköiden vanhemmat hänet "tekivät". Lapsi sai elämän! Eronneet vanhemmat nyt on varmaan "lapsikohtaloista" parhaasta päästä. Se, että eletään ydinperheessä ei välttämättä takaa mitään ja päin vastoin.

Vierailija

Lainaus:

Voi voi, nyt on pakko sanoa että tuon siitä saa kun ryntää suin päin lapsia pykäämään. Muistaakseni Elina Nurmi seurusteli tosi vähän aikaa ennen kuin lapsi tuli maailmaan?

Pakko vielä sanoa että näinhän noissa teinien "leikitään kotia ja perhettä" -jutuissa monesti käy, valitettavasti. Aika surkeaa kun ajattelee että nyt on 1-vuotias yhtäkkiä keskellä avioeroa, oikein itkettää ajatella (itsellä myös 1-vuotias lapsi).

Toivon voimia Elinalle, toivottavasti raskaudenjälkeinen masennus ei nosta uudelleen päätään eron myötä.

elämän lapsellesi antava mamma, että Elinankin lapsella ON koti ja perhe! Ei se mikään leikki ole sekään. Kirjoitat kyllä tosi rumasti. En pitäisi oloani ollenkaan täydellisen onnellisena ja tasapainoisena jos olisin lapsi ja tietäisin äitini kirjoittelevan tuollaista tekstiä. :-O

Vierailija

Mutta lapsen kannalta silti olisi varmasti mukavampaa JOS vanhemmat eläisivät yhdessä ja olisivat onnellisia yhdessä. Yh:iden lapset varmasti myös onnellisia, mutta säälittää vaan lapsen elämänmuutos. Ja se miten kevyesti jotkut ryhtyvät lapsentekoon.

Vierailija

päinvastoin. Olen vaan nähnyt aika monta tuollaista tarinaa, eli heti kun löydetään ensimmäinen kunnnon seurustelukumppani niin aletaan perustaa perhettä, ei ehditä elämään sitä kahdenkeskistä elämää ollenkaan, eli ei ehditä kasvamaan yhteen ennen kuin lapsi tulee ja pistää elämän uusiksi. Varsinkin jos on nuorena alettu seurustelemaan niin voisi olla hyväksi vähän katsastaa maailmaa kahdestaa ennen lasten hankkimista. Valitettavasti moni vastarakastunut parikymppinen ei tätä tule ajatelleeksi. Ihan varmasti Elinan lapsella on koti ja perhe, ja asiat varmasti paremmin kuin monella muulla lapsella. Eihän se leikkiä ole, mutta moni nuori ei sitä tajua kun alkaa ruusunpunaisissa tunnelmissa haluamaan lasta.

Omatkin vanhempani ovat eronneet joten jotain käsitystä minulla on eroperheen arjesta.

Ei ollut tarkoitus kirjoittaa rumasti, mielestäni tekstini ei kyllä ole ihan pahimmasta päästä mitä av:lla näkee, joten ehkä minun lapseni voivat olla rauhallisin mielin...:DD

t. nro 3

Lainaus:

elämän lapsellesi antava mamma, että Elinankin lapsella ON koti ja perhe! Ei se mikään leikki ole sekään. Kirjoitat kyllä tosi rumasti. En pitäisi oloani ollenkaan täydellisen onnellisena ja tasapainoisena jos olisin lapsi ja tietäisin äitini kirjoittelevan tuollaista tekstiä. :-O

Vierailija

Lainaus:

Mutta lapsen kannalta silti olisi varmasti mukavampaa JOS vanhemmat eläisivät yhdessä ja olisivat onnellisia yhdessä. Yh:iden lapset varmasti myös onnellisia, mutta säälittää vaan lapsen elämänmuutos. Ja se miten kevyesti jotkut ryhtyvät lapsentekoon.

Itse olen käynyt läpi synnytyksenjälkeisen masennuksen ja vasta sen jälkeen tajusin viimein, että kuinka paljon helpompaa elämä ilman lapseni isää olisi. Ja meillä kuitenkin oli takana yhteistä elämää lähes 10 v., mutta kaikki kärjistyi lapsen synnyttyä ja huomasin, ettei miehestä ollut täysipainoiseksi isäksi ja avomieheksi.

Kyllähän minuakin säälitti lapsen elämänmuutos, mutta olen paljon onnellisempi ja jaksavampi hänen kanssaan kahdestaan.

Vierailija

Useimmat tuntemani alle 20 v. tavanneet parit ovat niitä, jotka seurustelevat kymmenenkin vuotta ennen lapsia. Yli 25-vuotiaina tavanneilla, puhumattakaan 3-kymppisistä, onkin sitten hirveä kiire lastentekoon ja talonrakennukseen ja sitten valitellaan ruuhkavuosia.

Lainaus:

Pakko vielä sanoa että näinhän noissa teinien "leikitään kotia ja perhettä" -jutuissa monesti käy, valitettavasti. Aika surkeaa kun ajattelee että nyt on 1-vuotias yhtäkkiä keskellä avioeroa, oikein itkettää ajatella (itsellä myös 1-vuotias lapsi).

Toivon voimia Elinalle, toivottavasti raskaudenjälkeinen masennus ei nosta uudelleen päätään eron myötä.

Vierailija

Toivottavasti ei ole ns. turha ero, eli vauvaperheen arjen hankauksista johtuva. Joku sanoi, ettei pitäisi erota, kun on alle 3-vuotiaita lapsia, koska pikkulapsiaika kiristää hermoja usein niin, että eroajatukset nousevat pintaan. Väsyneenä ja masentuneena (viittaan tässä Elinan itsensä kertomiin asioihin) kaikki tuntuu kurjemmalta kuin mitä onkaan. Moni ero voitaisiin välttää sillä, että kiristellään muutaman työteliäimmän vuoden läpi, sitten on oikea aika vasta kysyä ollaanko yhdessä vai ei.

Vierailija

Voi voi, nyt on pakko sanoa että tuon siitä saa kun ryntää suin päin lapsia pykäämään. Muistaakseni Elina Nurmi seurusteli tosi vähän aikaa ennen kuin lapsi tuli maailmaan?

Vierailija

Tämä elina nurmi on 22 vai 21-vuotias? eli tosi nuori vielä. Itse ainakin biletin ton ikäisenä,vaihdoin poikaystäviä,opiskelin. Nyt näin 30:nä kun katson tota aikaa,niin onhan sitä aika lapsellinen vielä ja henkisesti kypsymätön. Mun mielestä ei ole mikään ihme että just ton ikäisenä eroaa. Minusta ei olisi ollut äidiksi alle 25-vuotiaana,oli kova elämisen nälkä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat