Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uskaltaisikohan sitä lähteä etelään kolmen suht villikanssa ilman toista aikuista?

Vierailija

yksi lapsista koulussa, kaksi alle kouluikäistä.

Kommentit (10)

Vierailija

Jos menet hyvään hotelliin ja tavoittelet vain aurinkoa ja altaalla oloa, tuo varmasti onnistuu! Itse voisin lähteä omien lasten kanssa tuollaiselle lomalle. En tiedä, viitsisinkö sitten hotellilta poistua mihinkään, ellei jollekin järjestetylle retkelle. Mutta esim. Kanarian Bahia Feliziin voisin lähteä lasten kanssa hyvin!

Vierailija

Minä olen matkannut lasen kanssa yksin useasti - avain onnistuneeseen matkaan on reipas tapa pyytää apua jos sitä tarvtsee. Lentokoneessa lentoemännät auttavat ja kanssamatkustajatkin. Minä olen jättänyt vauvan lentoemolle kun 2 v on tarvinnut mennä vessaan. Ja 2 v on jäänyt paikalleen istumaan naapurin valvovan katseen alla kun olen mennyt vaihtamaan vaipan vauvalle. Ja me olemme pokkana menneet vessajonon ohi sanoen että 2v ei vielä oikein osaa pidättää pitkää aikaa.

Jos joku oikea haaveri matkalla tapahtuu, olo on orpo aivan varmasti. Mutta sehän voi tapahtua kotonakin ....

MitäÂn suurta lomaohjelmaa en suunnittelisi, mutta pieniä retkiä altaan ja rannan ulkopuolellekin kyllä. Lapset ovat mainiota matkaseuraa, mutta tuskin olet kovin levännyt loman jälkeen :)

Vierailija

normaalia vilkkaampaa lasta alle kouluikäistä, mutta käyttäytyvät yleensä lomilla paljon paremmin kuin kotona. Eli voisin kyllä lähteä all inclusive-hotelliin, jossa paljon tekemistä ja ranta lähellä.

Vierailija

Lento kotikentältä, hyvä huoneistohotelli, eikä suuria aikomuksia tekemisen suhteen; uimista, syömistä ja rentoutumista.

Hyvin on mennyt, tosin apua on ollut siitä, että lapset ovat aina matkustaneet paljon niin meidän kuin isovanhempiensakin kanssa.

Vierailija

Pelkästään sen takia, että reissussa voi aina saatua jotain ja silloin on yksin aika kurja olo. Meillä on kanssa yksi koululainen ja kaksi alle sen, ja ollaan miehen työn takia lennelty ympäri ämpäri maailmaa koko sakki. Pelkästään lentokoneessa on tullut monesti hankalia tilanteita, kun yksi oksentaa ja toisella samaan aikaan pissa ja vessajono sata metriä... Ja sitten jos perillä joku sairastuu tms. Siispä minuna en menisi, odottaisin vielä ainakin viisi vuotta.

Uusimmat

Suosituimmat