Onko törkeää kierättää lahjoja?

Vierailija

Sain joululahjaksi korun, joka ei ole tippaakaan tyyliäni. Eräs kaverini täyttää 35 -vuotta ja tiedän, että hän tykkään tämän tyyppisistä koruista. Onko törkeää jos annan saamani korun kaverilleni lahjaksi?

Kommentit (4)

Vierailija

En edes loykkaantuisi, jos kuulisin, että jonkun minulle tuoma lahja on kierrätyskamaa. Ihan yhtä iloinen olisin korusta, jos se kerran olisi tyyliäni :)

Vierailija

taikka sitten joku ei ole ollenkaan minun tyylinen. Mutta aina täytyy olla varma ettei vahingossa anna samalle ihmiselle takaisin. Mitäpä hyötyä siitä tavarasta olisi kaapissa pölyttymässä jos jollakin sille voisi olla oikeata käyttöä?

Vierailija

Luuletko, että lahjan antaja loukkaantuisi jos tietäisi? Luuletko, että hän saa tietää? Loukkaantuisitko itse? Onko lahja todella harkittu ja rakkaudella annettu?

ITse kierrätän joskus lahjoja, mutta vasta ajan kuluttua. Jos en vuosiin ole jotain käyttänyt, saatan antaa eteenpäin. Mutta jos lahja on rakkaudella annettu rakkaalta ihmiseltä harkitusti, en anna vaikken sitä pitäisikään, koska ajatus on tärkeä ja mieli voi muuttua. Koru voi tulla perintökoruksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat