Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä toisia naisia?

Vierailija

Kertokaa kuinka suhteenne on sujunut varatun miehen kanssa, onko paljon pettymyksiä vai onko suhde tyydyttävä kun ei tarvi sitoutua? Kuinka pitkään suhteenne on kestänyt ja miten usein näette?

Monta kysymystä, mutta haluaisin tietää mahdollisimman paljon:) Kertokaa tarinanne.

Kommentit (9)

Vierailija

olin myös suhteessa naimisissa olevaan mieheen. tunnettu jo ennestään ja ihastuttiin muutama kuukausi sitten. puhui avioeron ottamisesta, mutta valitsikin lopulta perheensä.

Vierailija

en suosittele.

paitsi jos haluat vain pelkkää seksiä,matkoja, ja lahjoja.

aika kortilla.

aika-ajoin ollaan jääty vaimolle kiinni,mutta taas jatkettu.

-sellasta se on

Vierailija

Olen ollut 'toinen' nainen useammassakin avioerossa, koskaan olematta varsinaisesti suhteessa niiden miesten kanssa, jotain puhelin- tai tekstiviestikeskusteluja lukuunottamatta.

Ovat nähdäkseni ihastumisella hakeneet vaan jonkun viimeisen sysäyksen eron hakemiselle huonosta suhteesta

Yhden kerran aloitin seksisuhteen varatun miehen kanssa. Kyseessä poikaystävä vuosien takaa, joka oli siinä vaiheessa jo eropäätöksensä tehnyt.

Suhteessa varattuun mieheen olisi kyllä puolensa: tuntuvat olevan varsin aktiivista ja himokasta sakkia, ei voi eikä tarvitse koskaan itse pitää yhteyttä.

Ja kun en halua tulla omistetuksi ja ryhtyä kenenkään pikkuvaimoksi, olisi tuommoinen satunnainen himojen tyydytys/laatuaika ihan kivaa.

Moraalinen ongelma mulle kuitenkin ryhtyä sellaiseen, kun pelkään että perheensä kärsisi.

Vierailija

Suhde kesti kolmisen vuotta. 2-4 neljä kertaa viikossa nähtiin. Suhde tyydytti enemmän kuin muuta suhteet koska kumpikaan ei halunnut sitoutua vaan nautittiin toisistamme ja toistemme seurasta. Pettymyksiäkään ei tullut, luulen että siksi kun se "arki" puuttui ja kaikki oli molemmille vapaaehtoista.

Vierailija

että kai se enempi seurustelee sen kanssa joka oli ensin se toinen nainen, mutta jotenkaan ei ainakaan vielä ole päästänyt musta irti ja silloin tällöin soittelee/viesteilee tulee käymään jne, sanoo rakastavansa ja ikävöivänsä ja se uusi on ihan täysin kakkonen,

no ei se kyllä enää niin ole, selvästi mä jään enemmän ja enemmän sivuun, mutta ei näköjään kumpikaan osaa päästää irti,

lisäksi mä en ees halua, ajattelin jos edes rahallisesti hyötyisi siitä miehestä vielä, kun ei tässä enää muutakaan taida mulle olla tarjolla, ostatan kaiken ns isomman nyt vielä sillä kun se syyllisyyttään tai jotain muhun rahaa sentään vielä joskus laittaa.

Ja koska mä rakastan sitä. Ja elättelen toiveita että se lopulta vielä huomaa mitä on jättämässä ja valitsee mut takas. hmm, epätoivoista, tiedän.

Uusimmat

Suosituimmat