Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan oikein Kuituselle, että Kyrö latelee totuuksia

Vierailija

siitä mitä oikeasti silloin tapahtui. Kuitunenhan itki silloin kameroille ja lehdistölle, että hän ei tiennyt mitä ainetta häneen laitettiin ja niin moni uskoi. Ja Virpi sai kaikkien sympatiat.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/01/773001

Virpi Kuitunen tiesi

Yhden poikkeuksen hän kuitenkin tekee, ja se koskee tämän hetken huippuhiihtäjää Virpi Kuitusta. Kyrö oli nimittäin Lahden MM-hiihdoissa itse läsnä, kun Kuitunen hoidettiin pikavauhtia infuusioon ennen starttia.

- Tuon Kuitusen kohdalla minä teen poikkeuksen näistä urheilijoista. Siitä voi ja pitää puhua reilusti, koska sehän on tässä käyttäytynyt ihan törkeästi sillä lailla, että se lähti omia avustajia ja henkilöstöä syyttämään. Vielä niin häijyllä tavalla, että jos se olisi mennyt läpi se Kuitusen juttu millään tavalla, niin sehän olisi käynyt näiden lääkäreitten koulutuksen ja ammatinharjoittamisen päälle.

- Minä puristelin siinä infuusiopussia, että neste tulisi mahdollisimman nopeasti, Kyrö kertoo.

Kommentit (14)

Vierailija

Me tiedetään jo että kaikki käytti dopingia, ihan samalla tavalla kuin muidenkin maiden hiihtäjät. Entä sitten? Menisivät jo elämässä eteenpäin.

Vierailija

mutta toisaalta ymmärrän Kyröä, sillä yrittihän Kuitunen leimata heidät kataliksi konniksi, jotka viattoman tytön menivät douppaamaan tämän tietämättä.

Vierailija

se on sama kuin uskoisi joulupukkiin :). Minusta Kuitunen teki hyvin kun ei katkeroitunut ja alkoholisoitunut ja kärsi rangaistuksensa ja jatkoi elämäänsä. Toisin kun eräs Kyrö

Vierailija

sehän on vaan hiihtoa. Sirkusta jota ihmiset saavat katsoa, ettei heidän tarvitsisi ajatella!

Kyllähän mua sinänsä säälittää se koko jengi, niin lääkärit ja johtajat kuin hiihtäjätkin. Kerralla meni koko ura koko jengiltä (mun nähdäkseni myös näiltä naisilta jotka ovat sittemmin "jatkaneet" uraansa mutta eihän niihin enää kukaan usko. Mutta toisaalta kuka pakottaa ryhtmään ammatikseen kilpaurheilijaksi. Tekisivät mieluummin jotain hyödyylistä niin ei tarvitsisi olla epärehellinenkään.

Vierailija

Kyrö on opiskellut yliopistossa alaa ja nyt on evätty mahdollisuus ammatinharjoittamiseen asialla, joka ei ole edes rikollista... Ei mikään rangaistus voi olla lopullinen vaan rangaistuksesta on oltava määräaika, jonka jälkeen ihmisellä on oikeus vapautua siitä.

Lainaus:

se on sama kuin uskoisi joulupukkiin :). Minusta Kuitunen teki hyvin kun ei katkeroitunut ja alkoholisoitunut ja kärsi rangaistuksensa ja jatkoi elämäänsä. Toisin kun eräs Kyrö

Uusimmat

Suosituimmat