Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en HALUA mennä ulos, siellä on hiivatin kylymä!

Vierailija

eihän minun tarvitse mennä lapsen takia ulkoilemaan, eihän?!

Kommentit (6)

Vierailija

Suomalaiset ruikuttavat koko ajan, ettei ole lunta eikä pakkasta. Tulisi nyt lunta pari metriä ja pakkasta 50 astetta, johan loppuisi valitus.

Vierailija

eli jos olisi edes lunta, voisi laskea mäkeä tai tehdä lumitöitä. ainakaan täällä meillä päin ei ole senttiäkään lunta, joten ulkona menee seisoskeluksi. lapsi varmaan nauttisi mutta minä jäätyisin pystyyn.

olen itsekäs, saanhan olla? vain tänään?

Vierailija

teet niinkun itsestäsi tuntuu hyvältä... meilläkään ulos mennä jos on pakkasta kymmenne tai yli. Lapsetkin inhoaa kylmää, ja minä en pysty edes ulkona olemaan, kun hengittäminen käy vaikeaksi. Tulisi vaan kevät ja lämpimät - vihaan kylmää, lunta ja talvea, enkä suostu ymmärtämään miksi tästä pitäisi nauttia... yök!

Vierailija

Lainaus:

eli jos olisi edes lunta, voisi laskea mäkeä tai tehdä lumitöitä. ainakaan täällä meillä päin ei ole senttiäkään lunta, joten ulkona menee seisoskeluksi. lapsi varmaan nauttisi mutta minä jäätyisin pystyyn.

olen itsekäs, saanhan olla? vain tänään?

Vierailija

isot ihmiset, lopettakaa tuommoinen turha ruikutus Ole sisällä tai ulkona, ihan sama. Täällä palstalla vois keskustella jostain tärkeämmistäkin asioista....huhhuh!

Uusimmat

Suosituimmat