Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loppuraskaus ja riidoissa miehen kanssa...

Vierailija

Pakko purkaa itseä, kun puhisen ihan. :( Tuli eilen miehen kanssa ilmiriita. Viimeisiä päivä vetelee raskaus, laskettu aika viiden pvän kuluttua. Olen "hoitanut" edelleen kotiäidin velvollisuuteni parhaani mukaan eli lapset, kaupassa käynnit, siivoukset, pyykin pesut jne. Olen kuitenkin koettanut levätä ylimääräistä miehen ollessa kotona katsomassa lasten perään. Eikä tosiaan ole tarvinut muuta kuin maata sitten sohvalla ja tuijottaa seurana lastenohjelmia. Ja miehellä oli eilen otsaa alkaa haukkua, kuinka käytän nyt raskautta tekosyynä sängyn pohjalla makaamisen. Vitsi että raivostuin!! En ole koskaan ollut sängyssä makaavaa tyyppiä. Aina touhuilen miellelläni vaikka vain sitten kotitöitä. Ja mies taas pitää sohvalla makaamisesta ja television tuijottamisesta. Suutuin miehelle niin, että sanoin että jos pitää tätä raskautta tekosyynä tässä vaiheessa odotusta, niin ei tarvitse itseään synnärille vaivautua raahamaan mukaan kun synnytyksen aika koittaa. Väsyttää jo koko nämä pyhät, kun mieskin on ollut kotona ja vain käväissyt vähän töissä ja kuitenkaan ei ole minun oloani helpottanut ollenkaan. Lapsetkin ovat tosi kireänä, kun isukki on kotona. Siinä se illalla ottaa pari kolme oluttakin, "kun nyt on lomaa". Luulee, että kaljalle löyhkäävänä pääse mukaan jos tulee yllätyslähtö synnärille, yök!!!

No nii, nyt helpottaa jo mieltä..

Kommentit (1)

Vierailija

täytyy myöntää. Hitto, sun pitäis lyödä sille 10 kilon papusäkki mahalle ja käsket kokeilla miten puuhailu sujuu! Miehet ei joskus tajua mitään...

Uusimmat

Suosituimmat