Minkä hintaisia Fuzzy Bunzit ovat Yhdysvalloissa? Kannattaako pyytää tuomaan?

Vierailija

Mistä niitä sieltä voi ostaa? Mies menee työmatkalle, pitäisi ottaa selvää itse, koska miehellä ei niin paljon aikaa shoppailla.

Kommentit (6)

Vierailija

Toki nyt kun dollarin kurssi on alhaalla niin joitakin euroja voi säästää mutta ei hirveästi. Sitä en tiedä myydäänkö niitä muualla kuin netissä.

Vierailija

Minäkin olen nuuka ja mies ymmärtää kestovaipoista vähintään yhtä paljon kuin minäkin, mutta en kyllä pistäisi silti miestä ostelemaan työmatkallaan sellaista, mitä saa Suomestakin vaan luultavasti pyytäisin tuomaan esim. jotain lastenvaatemerkkiä, jota ei Suomesta saa.

Fuzzeja saa Suomestakin ihan edulliseen hintaan, kun vaan ostaa 6 kerralla.

Niin ja tietämättömälle siis tiedoksi, että Fuzzit ovat taskuvaippoja, siis kestosellaisia.

Vierailija

Edullisempia Fuzzeja mitä minä olen nähnyt Suomessa ovat olleet 18e/kpl eikä tartte edes ostaa valtavia määriä, vaan ihan 1 kpl.

Vierailija

Eli tilaat vaipat netistä ja annat lähettää miehesi hotelille, eli toimitusosoitteena miehesi hotelli. Näin saat halvat vaipat Suomeen kätevästi, ja mieskään ei tarvii lähteä niitä metsästämään. Niitä ei mun tietääkseni myydä siellä kovin monessa paikassa näin "livenä" eli nettikaupassa pääosin.

En nyt tiedä mikä nettikauppa siellä on edullinen, mutta kyllä siinä kait voi jokusen euron säästää, vaikka ei varmaan mitään huimia summia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat