Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja lapset lähtivät sukuloimaan ja tulevat vasta maanantaina. Voi tätä onnea!

Vierailija

Ajattelin siivota nyt hitusen ja sitten lähden käymään kaupassa. Illalla laitan saunan päälle, katson leffaa, juon ehkä lasillisen viiniä ja nautin.

Onko kellään mitään herkkuvinkkiä, mitä voisin tehdä itselleni illalla. En viitsi laittaa mitään kovin monimutkaista, mutta vähän tekisi mieli juhlistaa hiljaista ja siistiä kotia ja omaa rauhaa!

Tää on ihan luksusta!!!!

Kommentit (12)

Vierailija

Mites ois joku salaatti, ei tarvitsisi kypsennellä mitään. Laita vaikka valmiita kypsiä broilerfileitä, jotain hyvää juustoa, hedelmiä, salaatteja ja tietty herkullinen kastike. Älä unohda suklaata tai jätskiä jälkkäriksi!

Ihanaa iltaa!

Vierailija

tuo sinun olosi :). Minkälaista ruokaa aattelit? Tai siis mistä tykkäät, mikä on ehdoton ei ?

Esim suolaiset piirakat on äkäsiä tehdä; voi ostaa vaan valmiin lehtitaikinapaketin pohjaksi, nakata täyttteet (mitä ikinä keksii!) ja munamaito --> uuniin. Jos ei munamaidosta tykkää, niin sitten vaikka juustoraastetta, tai tuorejuustoa. Itse olen laittanut ainakin seuraavia versioita;

kana, feta, paprika & sipuli.

jauheliha, paprika, sipuli, tomaatti

tonnikala, kinkku, sipuli, paprika.

Voit siis säveltää melkein mitä vaan, ja on takuuvarmasti helppoa ja hyvää :)

Vierailija

ja hedelmia ja soisin jalkkariksi joulusuklaakonvehdit.hyvaa lomaa sulle, makin unelmoin omasta ajastani. nyt ollaan perheen kanssa lomalla etelassa ja hermot kireella, koko ajan pitaa muksuja vahdata etteivat huku ja mies vaan dokaa vodkaa allasbaarissa kavereiden kaa, huoh!

Vierailija

Tuo pasta-feta-ananas salaatti kuulostaa sen verran hyvältä, että se taitaa olla ruokalistalla tänään, suklaata unohtamatta.

Ja vaikka jonkun mielestä tämä mun ilta kuulostikin kauhealta, niin täytyy sanoa, että nautin ihan koko sydämestäni. Ensin mietin, että pyydänkö jotain ystävää kylään, mutta taidan kyllä nauttia tästä ihan itse ja yksin. Mä olen ollut kerran elämässäni ilman miestä ja lapsia kotona, joten ihan usein ei tällaista tapahdu. Koko koti tuntuu ihan erilaiselta, kun tietää että kukaan ei ole ihan heti edes tulossa kotiin.

Nauratti ihan itseänikin äsken, kun imuri raikasi ja mä lauloin musiikin tahdissa ihan täysillä. Siivoaminenkaan ei tunnu yhtään pakkopullalta. Vielä puhtaat petivaatteet sänkyyn ja sitten joku leffa pyörimään!

Uusimmat

Suosituimmat