HYvä kampaamo Hki??

Vierailija

Tahtoisin näyttävän tukan, minulla on nyt roikkuva ja ruma "kampaus". Ongelmaksi on kampaajien suhteen muodostunut se että KUKAAN ei ole osannut leikata sellaista mitä olen joskus kuvankin kanssa pyytänyt tai sitten väittävät, ettei tietty kampaus sovi. Uskoisin tuon jälkimmäisen argumentin jossen olisi aiemmin juuri sen tietyn mallista kampausta pitänyt ja siitä kovasti kehuja saanut...huoh. Haluan siis sliipatun kananpersetukan vähän pitkillä etuhiuksilla- onko tuo tosiaankin niin vaikea toteuttaa?? Väriksi tahtoisin mustan, sillä olen kyllästynyt omaan tummanruskeaani ja minulla on muutenkin tummat piirteet. Päälle ehkä jotain raitoja tms.

Niin että HINTAAN KATSOMATTA tähän ketjuun hyviä kampaajia/kampaamoita/mitä tahansa, jotka osaavat tukan leikata, KIITOS!!!!

Kommentit (4)

Vierailija

Tule Töölöön, www.hiusstudiomaxim.com, kuvailemasi hiukset olivat suurinta muotia Lontoon hiusmessuilla lokakuussa. Ei pitäisi olla ongelma. Ota vielä kuva mukaan niin ollaan varmasti samalla sivulla...Hintakaan ei pitäisi olla päätä huimaava.

T.Maria

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat