Oviksen jälkeiset tuntemukset ja lämpö

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko teillä tavallisesti tuntemuksia ovulaation jälkeen esim. kolmen-neljän päivän jälkeen?Itselläni oviksesta kolme päivää ja munasarjat tuntuvat hyvin aroilta. Viime yön sattui niin, että oli helpompi nukkua kyljellään. Olen ollut puoli vuotta syömättä pillereitä ja ovulaationi on todella kivulias. Hyvää siinä on se, että tunnistan kierron puolivälin. Kärsin myös endometrioosista, eli voiko se oireilla näin? Kolmatta lasta kuumeilen ja nyt jännityksellä ensimmäisen kerran kipuilen näin kierron puolenvälin jälkeen.

Kysyisin myös lämmöistä, oliko niin että lämpö oviksen jälkeen voi tippua (itselläni 35,9)ja sitten nousta, jos raskaus alkanut?Normaali lämpöni 36.5.

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla tuntuu tosi kivulialta just noi ovispäivät. Musta se menee niin, että just ennen munasolun irtoamista lämpötila putoaa. Mulla oletettu irtoamispäivä oli uudenvuoden aattona ja mittasin 35.7 edellisenä iltana.

Viimeksi kun olin raskaana, mittasin lämpöä pari päivää ennen plussatestiä 37. Ja jos en olisi ollut raskaana lämpö olis ollut normaali. Ja mullakin normaali lämpö tossa 36.5.

Ajattelin viikon päästä mitata lämpöä, sit voin harkita testin tekoa kierron 28. päivä, jos lämmöt korkeella. Sitä ennen voi tehdä tissitestiä ja nauraa itselleen... Meillä eka kiertoyritys päällä, joten rennosti mennään kuitenkin. (heh, haaveilee jo 4dultrasta ja uusista äitiysvaatteista)

pp yk 1 ja 17/28

Vierailija

Kiitos muistin virkistämisestä:) Täällä vaan oireet jatkuu.... :| nännit mennyt tosi kipeiksi ja selällään ollessa painontunnetta alavatsalla. Satunnaista vihlaisua, mutta ei muuten erikoisempaa. Jännittää pirusti! Emme ole yrittäneet ollenkaan, päinvastoin varmistelleet ns. varmoja päiviä (joita ei olekaan :D ). Nyt vain ajateltiin, että jos kohdalleen sattui vaavi saa tulla. Kyllähän sitä jo kahden lapsen äitinä pitäisi tietää milloin on tärpännyt, mutta kyllä tämä yhtä oireiden kyttäilyä näköjään on :D

Nyt vain tunne, että kohdalleen ajoitus sattui....kiva lukea toisten ajatuksia ja tuntemuksia ja kuumeilla samalla itsekin :x

Plussatuulia ja viestitellään kuinka käy ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat