G: Mistä ostat vaatteesi ja kuinka paljon rahaa käytät vuodessa/kuukaudessa niihin?

Vierailija

Oletko "koukussa" johonkin tiettyyn merkkiin/merkkeihin?

Kommentit (9)

Vierailija

45 eurolla sain 2 jakkua, 1 hameen, 1 paidan, 1 t-paidan, 1 ponchon, Pradan käsilaukun, 3 hiatonta paitaa ja kengät. Noista kallein oli toinen jakuista joka oli 15 euroa.

Ostan yleensä aina alennusmyynneistä eikä merkillä ole väliä, vain sillä on väliä että istuu hyvin ja on mulle sopiva väri ja muuten hyvännäköinen mun päällä sekä oman tyylinen. Vuodessa menee ehkä 250 e jos kenkiä ja alusvaatteita ei lasketa. Alusvaatteista maksan enemmän. Mulle parhaiten istuvat eivät vaan oo kovin halpoja. Mut niitä ostan ehkä kerran vuodessa, ja n. 100-180 eurolla kerralla.

Vierailija

Olen "koukussa" mangon ja ginatricotin (?) vaatteisiin!Nyt ei ole kyllä hetkeen varaa ostaa mitään mutta eiköhän kohta taas ole

Vierailija

Stockmannilta, Lindexiltä, KappAhlista, Mode XL -liikkeistä, Lorellasta, HuutoNetistäkin.

Merkillä ei ole väliä eikä hinnallakaan, kunhan väri ja malli miellyttää - näillä mitoilla ei voi juuri kronklata, laihduttaa pitäisi, mutta . . .

Vierailija

Hgin keskustan putiikeista, Stockalta, ulkomailta, netistä. En ole koukussa mihinkään tiettyyn merkkiiin. Tänään ostin Stefanelin, Mexxin ja Hilfigerin vaatteita.

Kuussa rahaa menee 200-600€, vuodessa kuitenkin yli 4000€.

Ostan kaiken uutena (myös lapselle) - ajatus jonkun muun nukkavieruista jämistä on ällöttävä.

Vierailija

Käyn ostamassa vaatteita kun jotain tarvitsen. Olen todennut, että helpoiten löydän Espritiltä vaatteita. Vuodessa menee vaatteisiin ehkä jotain 300-400 euroa.

Inhoan vaatekaupoilla pyörimistä ja siksi käyn tosiaan vain silloin kun oikeasti jotain tarvitsen hajonneen tilalle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat