Oh no, onpas tukala tilanne!

Vierailija

Olen saanut perheellisen miehen hullaantumaan itseeni!

Vaan keskusteltu netissä ja soiteltu muutaman kerran, mutta on kuulemma niin ihanaa kun vihdoin saa puhua jonkun kanssa, oma muija kun kuulemma vaan valittaa.

Nyt se kehitteli riidan ja lähti kotoa. On ryyppäämässä ja haluaisi tulla luokseni.

Minustakin on ollut kivaa keskustella ja ystävystyä, mutta en halua suhdetta.

Olen sen hälle sanonutkin, mutta ei halua uskoa, on kuulemma huomattavasti enemmän kuin ihastunut ja haluaa minut.

En halua rikkoa perhettä, mutta haluaisin pitää ystävänä.

Mitä voin tehdä?

Kommentit (11)

Vierailija

ja tottakai keskustelu tuntuu tossa vaiheessa mukavalle, olet törmännyt uutseen ihmiseen joka kuuntelee ja ihastusta ilmassa...tottakai sen haluaisi säilyttää...jos ajattelisit miehen perhettä, et olis alkuunkaan lähtenyt juttelemaan varatun kanssa, vaan etsinyt jonkun vapaan kuuntelijan. Kertoo aika paljon miehestä jos tosiaan kehittää riidan ja lähtee ryypiskelmään ja sitten vinkuu luoksesi. Hohhoijaa !

Vierailija

Laitan hälle tekstarin että menee kotiinsa selvittämään välit (sanoi kyllä ettei sitä enää halua tehdä, kun ei vaimon kanssa voi), ja että ollaan ystäviä ja vain ystäviä sitten sen jälkeen.

En todella halua miestä joka tolleen asioita hoitaa.

Mutta olen itse tällä hetkellä kovasti keskusteluystävän tarpeessa oman hankalan elämäntilanteeni vuoksi, ja hänestä on ollut minulle paljon tukea.

Epäreilua ettei mies ja nainen voi olla vaan ystäviä.

Toivoisin voivani keskustella vaimonsa kanssa, että hän tietäisi tilanteen ja alkaisi sitä heidän suhdettaan selvittää. Varmaan tosi kurjaa sillä ja lapsilla siellä kotona miettiä että mikä siihen mieheen nyt on mennyt. Vaikka niiden suhde on kuulemma ollut ihan peestä jo pitkään.

Voi kurjuuden kurjuus :'(

Vierailija

Jos Mies käyttäytyy noin jo nyt ja hullaantuu toisiin, niin sellaista se todennäköisesti on jatkossakin. Ole nyt varuillasi ja mieti tarvitseko tuollaista "ystävää"?

Vierailija

ihanaa kun saa puhua jollekkin kun oma vaan valittaa kuulostaa aika tutulta, nukkuvatko myös eri huoneissa ja seksiä ei harrasteta, pieni lapsi

Vierailija

'kehittelee riidan' ja 'lähtee ryyppäämään'. Makunsa kullakin.

Mutta tiedät kyllä, että yhteyttä ylläpitämällä ruokit miehen ihastusta, ja rikot hänen perhettään. (Mikä ei tietenkään vähennä miehen omaa vastuuta yhtään).

Vierailija

Oikeesti tykkään keskustella hänen kanssaan ja on näin lyhyessä ajassa muodostunut hyväksi ystäväkseni.

Ollaan puitu niin hänen kuin minunkin parisuhdeongelmia (itse olen vasta eronnut),

ja olen monta kertaa sanonut miten mun exä varmasti on kokenut samanlaista mun kanssa kuin hän vaimonsa kanssa. Siis että ihan samanlainen nainen mä oon kuin vaimonsa. Ja oon koittanut neuvoa miten tulis toimia että saisi perhe-elämän kuntoon.

Luulen ettei hänen elämänsä kyllä palaudu ennalleen tän ihastumisen jälkeen...

Voi kurjuus jos joudun eroon ystävästäni :(

Vierailija

naimisissa oleva on ihastunut naiseen, joka haluaa olla ystävä. Siitä ei seuraa hyvää. Vaikka teidän suhteellenne ei mitään tapahtuisi, se rikkoisi kuitenkin miehen perhettä.

Ja ihan turha on uskoa noita miehen juttuja huonosta suhteesta, vaikea kuvitella, että kukaan ihminen vastaavassa tilanteessa sanoisi, että suhde vaimoon on tosi hieno, mutta ihanaa, nyt tapasin sinut.

Eli et saa jatkaa mitään yhteydenpitoa, jos haluat suhtautua vakavasti miehen avioliitton ja lapsiin. Ja se pitää miehellekin tulla selväksi.

Vierailija

tulisi jo se tajuta. Voit tietty tehdä sen, että sanot hänelle, että haluat olla hänen kanssaan tekemisissä, mutta et ennen kuin hän on selvittänyt välinsä vaimonsa kanssa (eronnut). Ehkä hän itsekin sitten huomaisi, ettei ajatellutkaan sinua loppujen lopuksi kuin ystävänä? Tai sinä huomaat, että voisit halutakin hänestä muutakin...?? Joka tapauksessa pysyt erossa siitä heidän välisestään sählingistä,muuten käy huonosti!

kolmonen

Vierailija

Jos pidät sen ystävänä, olet rikkonut perheen. Jos irrotat, perheen rikkominen ei ole ainakaan sun syysi. Tuskin saat molempia. Jos mies käyttäytyy tuolla tavalla nykyistä vaimoaan kohtaan, hän tod.näk. käyttäytyy samoin uutta vaimoaankin kohtaan. Sinuna sanoisin, että kiitos ei.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat