Pitäskö leikkauttaa polkkatukka? ov

Vierailija

Mul on ollu jo n. 6 vuotta pitkät tai puolipitkät hiukset. Nyt ne on kainaloihin asti, kerrostetut ja paksut, hyväkuntoiset ja hyvännäköiset. Oon vaan niin kyllästynyt. Ja hirveä homma aina pestä ja kuivata ja laittaa ne (mulla ei tod ole sellaset hiukset joitten voi vaan antaa kuivua ja sit ovat hyvät, kun pyörrettä on suuntaan jos toiseenkin).

Tekis siis mieli leikkauttaa polkkatukka, mut en tiedä kaduttaisko? Mulla on ollu 2 kertaa elämässäni lyhyet hiukset ja sillon harmitti että leikkautin mut ne nyrhittiin sillon liian lyhyeksi. Kasvatusvaiheessa mul oli polkkatukka 10 vuotta sitten, ja se näytti hyvältä... mut olin sillon 17-vuotias! Onko mielipiteitä tai kokemuksia? Polkkatukkaiset, kuinka kauan tuhlaatte aikaa hiusten laittamiseen?

Kommentit (7)

Vierailija

Pesun jälkeen muotovaahtoa, föönaan pää alaspäin samalla hiuksia puristellen jotta saisin niihin volyymiä, sen jälkeen nostan pään ja föönaan harjan avulla päälimmäisiä ja alimpia suoremmaksi. Vaikea kuvitella että polkassa olis tuota enempää laittamista.

Ja kyllä, pitkät ja paksut hiukseni ovat kauniit ja ihanat, mutta olen kyllästynyt olemaan "klassisen kaunis" tyypillinen nainen pitkine hiuksineen. Kun luonteeltani olen kuitenkin sähäkkä ja sellanen nykytrendikäs polkkatukka tuntuisi siksi ehkä omemmalta.

Hmm, eli ehkä olen jo päätökseni tehnyt! :)

ap

Vierailija

Eskari ikäisenä, äiti leikkautti mulle polkkiksen joka ei sopinut yhtään koska oli melko tuhti. Lisäksi kaikilla kavereilla oli samanlainen polkkis. Mulle on jääny trauma siitä, enkä halua itelle enää ikinä polkkista...

Vierailija

Monet julkkikset ovat leikanneet pitkät hiuksensa polkaksi. Polkka on pirtsakka ja hyvinhoidettuna todella kaunis.

Siltikin, jos minulla olisi pitkät, paksut hiukset, en leikkaisi missään nimessä. Minulla oli ennen lapsia sellaiset, mutta jostain syystä hiukseni murenevat nykyään käsiin, enkä saa kasvatettua niitä enää millään pitkäksi. Luultavasti se johtuu osaksi myös kaivovedestämme, joka tärvelee myös vaatteet ja astiat. : (

Vierailija

Aika jyrkkä, takaa lyhyempi ja aavistus kerrostettu. Aiemmin minulla oli just ja just olkapäille ulottuvat ja nyt äkkiseltään tuntuu tietty vähän lyhyeltä. Mutta vaivattomt ovat, ei tarvitse paljon laittaa. Mulla myös aika vallattomat hiukset, joten märkänä föönaan kuivaksi ja se pitää sitten seuraavaan suihkuun saakka.

Vierailija

Tällasta aattelin: http: //www. kissuk.com/style/hairstyles/10563/2. jpg

Eli tollanen jossa on volyymia takana ja sivuillakin, ja edestä aavistuksen pitempi. Oiskohan vaikea pitää yllä?

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat