Hirveää moralisoimista, kun päätin hankkia toisen lapsen yh:na

Vierailija

Kylläpä on kaavoihinkangistuneita ihmisiä vieläkin olemassa! Miksi ihmeessä ei hyväksytä sitä, ettei kaikki halua perinteistä parisuhdetta, ok-taloa ja kesämökkiä. Mä elän elämäni parasta aikaa, mulla on jo yksi ihana, iso lapsi, kaunis koti, akateeminen koulutus, vilkas seuraelämä, rakkaita ystäviä naisista ja miehistä, olen vielä itsekin nuori jne..

Nyt olen saanut kuulla kuinka eräät puolitutut ovat päivitelleet elämääni, "kun sillä ei ole miestä jne.." Siis mulla ei ole pienintäkään hinkua pariutua kenenkään kanssa saati passata muita kuin lapsiani. En halua parisuhdekriisejä tms. Lapsillani on toki hyvä isät, joiden kanssa on hyvät välit. He ovat omalta osaltaan sitoutuneet lapsiin, vain toisiimme emme ole sitoutuneet.

Taidan olla perinteisissä mammapiireissä taidan olla vähän outo lintu, mutta so what. Elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät paheksu ja päivittele muiden ratkaisuja.

Kommentit (4)

Vierailija

Vahtiiko ne isät myös niitä lapsia säännöllisesti, maksaako elareita?

Onko isovanhempiin välejä?

Iso lapsi voi vahtia pienempää jo?

Täydellistä, sanoisin minä.

Vierailija

Naimisissa olevat pelkäävät että yh:t vievät heidän miehensä, kun eivät valita ym. jatkuvasti valita ja jankuta pikkuasioista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat