Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vuosikaudet ihaillut Sauli Niinistöä,

Vierailija

mutta nyt en oikein enää tiedä. Olen niiin pettynyt, kun vanha ukko höyrähtää itseään 30 vuotta nuorempaan naiseen. Voisi olla melkeinpä isoisä, isä ainakin...Mutta joku isäkompleksi tuolla naisellakin pitää olla.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Mä kyllä uskon, että kahdella aikuisella voi olla tasapainoinen ja tasavertainen suhde, vaikka ikäeroa oiskin reilummasti. Saulille paljon onnea :)

Vierailija

miksi ei siis pariutuisi nuoremman naisen kanssa. Omanikäiset todennäköisesti kaikinpuolin kääkkiä. Eikä tuo nyt ihan tyttönen enää ole tuo vaimo.

Vierailija

Eikös se ole vain hienoa, että on löytänyt samanhenkisen elämänkumppanin. Vaimonsa sai runopalkinnon jo reilu parikymppisenä ja Sauli Niinistön oma kirjatuotantokin on samanhenkistä.

Minäkin olen aina ihaillut Sauli Niinistöä, mutta jotenkin lapellista olisi ollut ihailla häntä niin, että olisi nyt pettynyt, kun löysi viimeinkin vaimon.

Hyvä vain, että löysi puolison ja onnistui vieläpä pitämään suhteensa salassa.

Vierailija

Eikös tuo nyt ole tuikitavallinen ihminen, ei mikään missi.

Minä ainakin olen onnellinen Niinistön puolesta ja toivotan onnea heille.

Vierailija

Mutta myönnän että edelleen olen hämmentynyt näistä suurista ikäeroista. En voisi kuvitellakaan olevani kenenkään 30 vuotta vanhemman kanssa!! Niinistö nuorekas, mutta ei nyt sentään niin nuorekas...

Vierailija

Lainaus:

ja hra 70! itse olen nyt 40-vuotias enkä suin surminkaan voisi sekstailla seitsemänkymppisen kanssa, oli kuka oli. Sen ikäisellä kasvaa jo karvoja korvissa ja munat roikkuu polvissa. Huh.

Mutta kasvaakos Niinistöllä?

Mieshän on sporttinen kuin mikä, tuolla tyylillä rullaluisteilee vielä 90-kymppisenäkin.

Ja kaikkihan me vanhenemme.

Vierailija

Lainaus:

ja hra 70! itse olen nyt 40-vuotias enkä suin surminkaan voisi sekstailla seitsemänkymppisen kanssa, oli kuka oli. Sen ikäisellä kasvaa jo karvoja korvissa ja munat roikkuu polvissa. Huh.

Tää oli paras ! reps ja kops

Vierailija

Lainaus:

Mutta myönnän että edelleen olen hämmentynyt näistä suurista ikäeroista. En voisi kuvitellakaan olevani kenenkään 30 vuotta vanhemman kanssa!! Niinistö nuorekas, mutta ei nyt sentään niin nuorekas...

Niin ei onnistuisi samanikäisen tai edes nelikymppisen kanssa.

Ei se rakkaus ikäeroa katso, ehkäpä tässä tapauksessa on kyse siitä.

Vierailija

Miehille seksi yksinkertaisesti merkitsee PALJON. He kun eivät voi tunteilleen mitään, onhan Niinistölläkin oikeus rakastua siihen jota kohtaan sydän sykkii. Jos naiset ymmärtäisivät valtansa, he olisivat melko vahvoilla. Heidän valtansa perustuu siihen, että mies on riippuvainen naisesta seksuaalisessa mielessä. Sille mies ei voi mitään, että tietyn näköiset ja oliset naiset vetoavat heihin enemmän kuin toiset.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat