Onnellisuus ja pitkä liitto..onx sellasta olemassa?

Vierailija

Kuinka usein koette olevanne onnellisia,onko se jokapäiväistä vai hetkittäistä??

Itse olen ollut kohta 9 vuotta saman miehen kanssa ja meillä on yhteinen lapsi..olen usein onnellinen mutta välillä taas erittäin yksinäinen,onneton ja mietin että onko tää oikein..onko muiden elämä samanlaista..vai onko noi telkan rakkaustarinat sumentanu mun pään ku ajattelen muuta elämää..Tuntuu et rakkausliitto on alkanu muuttua järkiliitoksi..tai jotain..

Kommentit (4)

Vierailija

ja muksuja kaksi jaloissa. Tappelemme ajoittain kovasanaisestikin mutta suhteemme on kiihkeää ollut alusta lähtien hyvässä ja pahassa mielessä. =)

Silti koen olevani onnellinen, vaikka rahaa ja aikaa ja yhteistä tekemistä saisi olla enemmänkin. En mä tota poiskaan vaihtaisi, ihanaa vanheta yhdessä, vaikkakin välillä toisillemme murjoitellen. Ainakin tuntee elävänsä kun löytyy muitakin tunteita kuin vaan ruusunpunaisia.

=)

Vierailija

Mun eka avioliitto kesti 14 vuotta ja enimmän aikaa olin onneton itseni kanssa.

Nyt uusperhettä on eletty 13 vuotta ja olen - joka päivä - todella onnellinen. Odotan hetkeä jolloin näen nykyisen aviomieheni, hän soittelee päivittäin (tekee "tikusta" asiaa:D) ja suunnittelemme joka vuodelle monta kahdenkeskistä "retkeä", nautimme nyt jo nuorten aikuisten lastemme kanssa olemisesta (yhteinen kuopus 6v) jne. Emme kumpikaan ole täydellisiä, mutta se rakkaus ja arvostus ja ihailu mitä saan mieheltäni osaksi saa minut kiintymään häneen päivä päivältä enemmän. Itse arvostan hänen älykkyyttään ja luontevaa miehekkyyttään joka ei karise hellankaan edessä:) Eikä ne yhteiset tulevaisuuden haaveetkaan ole pahitteeksi....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat